آکا ترجمه

ترجمه مقاله

خدمات ترجمه مقاله برای مشتریانی ارائه می‌شود که نیاز به یک منبع معتبر علمی دارند یا می خواهند فعالیت ‌های تحقیقاتی خود را در قالب یک مقاله در مجله یا منبع خارجی به چاپ برسانند. در حوزه ترجمه تخصصی مقالات، بارها مقام مطالبی را منتشر کرده ایم.

بیشتر بخوانید

ترجمه تخصصی

یکی دیگر از خدمات ترجمه تخصصی خدماتی هستند که در رشته های علوم انسانی ارائه می گردند. متون رشته‌های علوم انسانی جزو متون عمومی دسته بندی می‌شود.

بیشتر بخوانید

ترجمه تخصصی رشته نرم افزار

ترجمه تخصصی رشته نرم افزار در صورتی که حرفه ای انجام شود می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و می توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله ما با شما در خصوص خدمات ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی رشته نرم افزار صحبت خواهیم داشت و اطلاعاتی را در این زمینه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت

بیشتر بخوانید

ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی ویژه

ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی ویژه به عنوان یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده از سوی آکاترجمه می باشد و در دسترس شماست. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و می خواهید بیشتر اطلاعات لازم را در این خصوص به دست بیاورید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید

ترجمه تخصصی مقالات خارجی

ترجمه تخصصی مقالات خارجی یکی از معدود فعالیت هایی به شمار می آید که هر یک از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می بایست به منظور ارتقای رزومه خویش به دنبال آن باشند تا در رشته تخصصی مربوط به خویش مقالاتی را به رشته تحریر درآورند که می تواند به مسیر رشد و تعالی آن ها کمک شایان توجهی کند.

بیشتر بخوانید

کارگاه استارتاپ و استارتاپ ناب

اگر میخواهید وارد دنیای استارتاپی ها شوید و استارتاپ خودتان را بزنید، این دوره به شما پیش نهاد می شود. شما در انتهای با مفاهیم اصلی استارتاپ آشنا میشوید. معضلات، خطرات و فرصتهای نابی که در مسیر استارتاپ وجود دارند را خواهید شناخت. مطمئنا تهیه این دوره میتواند احتمال موفقیت شما را بالاتر ببرد. اینکه

بیشتر بخوانید

آنلاین ترجمه تخصصی برق انجام دهید

آنلاین ترجمه تخصصی برق را به صورت کاملا غیر حضوری سفارش دهید. آری عنوان را درست خوانده‌اید. موسسه بزرگ آکا ترجمه با جذب متخصصین و تحصیل کرده‌های رشته تخصصی مهندسی برق، انواع ترجمه تخصصی آنلاین برق را با افتخار می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید

ارزان ترین ترجمه متون تخصصی کلمه ای 16 تومان!

ما در موسسه بزرگ آکاترجمه، ارزان ترین ترجمه متون تخصصی را ارائه می‌دهیم. ما برای ادعای خود دلایل محکمی داریم که به خدمت شما عرض خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید