آکا ترجمه

همایش بیا تو تیم ما

همایش بیا تو تیم ما به شما کمک میکند تا کسب و کار خودت رو راه بندازی. از ایده تا اجرا و جذب سرمایه در این همایش به صورت عملی توضیح داده میشود.

بیشتر بخوانید

ترجمه

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روابط بین الملل، تعامل افراد با زبان های مختلف با یکدیگر بیشتر شده و بدین ترتیب ترجمه زبان نیز اهمیت بیشتری یافته و در بین اقشار مختلف جامعه کاربردهای زیادی پیدا کرده است که در این میان آکاترجمه به عنوان یک مرکز بزرگ ترجمه آماده ارائه خدمات به تمامی هموطنان است..

بیشتر بخوانید

اهواز ترجمه

اهواز ترجمه جهت انجام ترجمه‌ی زبان‌های خارجی اهوازی‌های گرامی راه‌اندازی شد. بله درست متوجه شدید، اهواز ترجمه خبری خوش برای اهالی محترم اهواز در راستای ثبت سفارش انواع ترجمه‌های خارجی به فارسی و بالعکس می‌باشد. انواع ترجمه در اهواز با سرعتی فوق‌العاده و در کیفیتی بی‌نظیر صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید

کارگاه ایده پردازی و اعتبار سنجی ایده های استارتاپی

ذهن ساختار خاصی برای ایده پردازی دارد که به راحتی میتواند تقویت شود. در این دوره شما با اصول اولیه ایده پردازی آشنا خواهید شد. راهکار های عملی ایده پردازی را آموزش میبینید و تمرین میکنید. با ایده ها و استارتاپ های جدید آشنا می شوید و از همه مهمتر با روش های اعتبار سنجی که یاد میگیرید به راحتی میتوان

بیشتر بخوانید

همایش ثروتمندان اینترنتی

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟ صاحب کسب و کار سنتی یا اینترنتی بیکارها کسی که بازارش کساده و به فکر ارتقای فروش هست دانشجوی بیکار کارمندی که دنبال شغل دوم هست اونهایی که میخان از منزل خودشون کاسبی کنن (دور کاری) مدیر فروش، پرسنل فروش و روابط عمومی کسی که به فکر راه

بیشتر بخوانید

اصلاح ترجمه دقیق و حرفه‌ ای

مرکز توانای آکاترجمه با جذب مجرب ترین مترجمین در تلاش است تا با ارائه خدمات اصلاح کردن ترجمه طرحی نو در خدمات خود را در اختیار همگان قرار دهد و با امکانات ویژه برای مخاطبان رضایت آن‌ها را جلب کند.

بیشتر بخوانید