ثبت سفارش ترجمه به طرِیق مختلف، راه برقراری ارتباطی مؤثر بین زبان­ها و ملیت­ها در دنیا می­باشد لذا برای سرعت بخشیدن به ارتباطات نیازمند یک مترجم خوب و حرفه­ای هستیم. با آکاترجمه بهترین راه ثبت سفارش ترجمه در کمترین زمان ممکن را تجربه کنید. سفارش آنلاین یکی از مهم­ترین و بزرگ‌ترین دغدغه افراد را برای یافتن یک دارالترجمه و گرفتن مشاوره و .... مرتفع ساخته است، چرا که با یک کلیک ساده در هر موقعیتی بدون صرف زمان طولانی و پر دردسر شما را به نتیجه دلخواه می­رساند. اگر به دنبال انجام سفارش ترجمه خود در زمان فوری و اورژانسی می­باشید بهتر است با اکاترجمه با صرف زمان کمتر از 5 دقیقه جهت ثبت سفارش آنلاین ترجمه خود اقدام نمایید و نگرانی از بابت روند کار نداشته باشید چرا که گارانتی و تضمین خدمات انجام شده همراه شما عزیزان می­باشد.

ثبت سفارش ترجمه

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


ثبت سفارش ترجمه حرفه‌ای انجام دهید

ثبت سفارش ترجمه یکی از راه­هایی شروع ترجمه به صورت غیرحضوری می­باشد این امر برای اکثر مردم بخصوص افرادی که دارای مشغله کاری زیاد می­باشند از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار می­باشد. همچنین مسیری برای دستیابی سریع به مترجم حرفه­ای و متخصص در رشته مورد نظر و مرتبط با زمینه ترجمه شما است. اکا­ترجمه یکی از سایت­هایی است که با اطمینان خاطر می­توانید جهت ثبت ترجمه، برای متون تخصصی و حرفه­ای خود از آن استفاده نمایید. انجام ترجمه تخصصی مقاله ISI، کتاب و .... با ثبت سفارش ترجمه در آکاترجمه صورت می­گیرد. پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره و پاسخگویی کارشناسان در این سایت، انجام سریع ثبت سفارش ترجمه شما را میسر می­سازد. پس بهتر است ترجمه­های حرفه­ای و دقیق خود را جهت حصول به نتیجه بهتر به ما بسپارید.

ثبت سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی در سایت آکاترجمه

با ثبت سفارش ترجمه در سایت آکاترجمه متون و کتاب­های انگلیسی مورد نیاز خود را به فارسی ترجمه کرده و استفاده نمایید. این نوع ثبت سفارش هزینه­های اضافی را حذف کرده و مقرون به صرفه می­باشد. ثبت سفارش ترجمه به تمامی زبان­ها و تخصص­ها در سایت اکاترجمه به جهت همکاری 14000 مترجم متخصص و حرفه­ای با نظارت­ مکرر مدیران سایت انجام می­پذیرد.  شما می­توانید با ثبت کردن آنلاین سفارش ترجمه خود در این سایت در کمترین زمان ممکن از فاکتور و هزینه ترجمه کار اطلاع بیابید. ثبت سفارش ترجمه به زبان­های مختلف مخصوصاً ترجمه انگلیسی به فارسی، که حجم بزرگی از سفارش­ها را در کشور به خود اختصاص داده، در این سایت به راحتی پذیرفته می­شود.

ثبت سفارش ترجمه فوری زیر 5 دقیقه

اگر ثبت سفارش ترجمه و انجام به موقع آن، دغدغه اصلی شما می­باشد، و یا اگر در یافتن مترجم متخصص و منصف که کار ترجمه شما را با دقت انجام دهد  مشکل دارید، بهتر است به ما اعتماد کنید. اکا­ترجمه نامی آشنا در بین انبوه سایت­های انجام ترجمه و ثبت سفارش ترجمه است که با  نیروهای متخصص  سفارش ترجمه شما را به صورت حرفه­ای انجام می­دهد. اگر ثبت سفارش ترجمه فوری مد نظر شماست، با ثبت نام در سایت و ثبت سفارش ترجمه  خود را انجام داده و مابقی کار را به ما بسپارید. ثبت سفارش ترجمه فوری زیر 5 دقیقه در آکاترجمه برتری­هایی به همراه دارد که به برخی از آن­ها اشاره می­کنیم. عدم نیاز به مشاوره حضوری، سرعت بالای انجام کار بدون پرداخت هزینه­های اضافی، دسترسی 24 ساعته جهت ثبت سفارش و .... از جمله عوامل قابل توجه می­باشد.

ثبت سفارش ترجمه

آیا می­توان به ثبت سفارش آنلاین ترجمه اعتماد کرد؟

آیا به سایت­های فعال در حوزه ثبت سفارش ترجمه در کشور  اعتماد ندارید و در انتخاب مترجم حرفه­ای دچار مشکل شده­اید؟ امروزه ثبت سفارش ترجمه به صورت آنلاین در سایت­های زیادی صورت می­گیرد اما برای دستیابی به کیفیت بهتر سفارش ترجمه خود، بایستی بهترین سایت را انتخاب کرد. از این رو انتخاب سایت معتبر و پاسخگو در زمینه ثبت سفارش ترجمه که در تمام ساعات شبانه روز  خدمات ارائه شده توسط خود را پشتیبانی نماید کار سختی نیست. ما در این مقاله سعی داریم شما را با آکا­ترجمه که یکی از سایت­های معتبر در زمینه دریافت سفارش ترجمه است، آشنا ­کنیم. با ثبت کردن ترجمه در سایت اکا­ترجمه در کمتر از 5 دقیقه، استرس ترجمه آنلاین مقالات و کتاب­های خود را کنار گذاشته و با ما اعتماد کنید.

در آکاترجمه ثبت سفارش ترجمه 24 ساعته است

ثبت سفارش ترجمه و دغدغه و استرس عدم پاسخگویی اپراتور در زمان ثبت سفارش ترجمه اینترنتی، یکی از مسائلی است که افراد را در استفاده از سایت مردد می­سازد اما با انتخاب آکاترجمه به عنوان سایت قابل اعتماد هرگز این مشکلات را تجربه نخواهید کرد. چرا که خدمات و پشتیبانی ما در این سایت، 24 ساعته بوده و با بهره­مندی از مترجمین در حوزه­های مختلف تخصصی آماده دریافت سفارشات شما هستیم. کافیست یک بار ثبت سفارش ترجمه­ را با این سایت انجام دهید بی­شک از مشتریان دائمی ما خواهید شد. ضمانت و گارانتی 100 درصد در قبال تحویل به موقع و صحیح ترجمه از دیگر ویژگی­های حمایتی این سایت برای مشتریان می­باشد. اگر قبل از ثبت سفارش ترجمه نیاز به مشاوره دارید با اکاترجمه این مهم هم به صورت کاملاً رایگان و در تمام ساعات شبانه روز  امکان پذیر می­باشد.

ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی با ضمانت صد درصد

ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی در سایت­های مختلف نیازمند اعتماد به سایت و مترجمان آن می­باشد، برای اینکه لازمه ضمانت صد درصد، با وجود مترجمان متخصص و حرفه­ای و استفاده از دیکشنری تخصصی امکان پذیر است. در اکا ترجمه شما می­تواند با ثبت سفارش ترجمه خود به صورت آنلاین علاوه بر برخورداری از قیمت مناسب، ترجمه اینترنتی با ضمانت صد درصد را تجربه نمایید. چرا که در این نوع ثبت کردن سفارش ترجمه دیگر نیاز به رفت و آمد به مؤسسه و یا دارالترجمه برای عقد قرارداد و سفارش نبوده و از این رو نقش مهمی در کاهش هزینه ترجمه دارا می­باشد. همچنین استفاده از دیکشنری تخصصی توسط مترجمان حرفه­ای سفارش شما را از نظر کیفیت 100 درصد ضمانت می­کند. ثبت سفارش ترجمه در سایت ما دارای مراحل ساده­ای می­باشد البته در صورت نیاز به توضیح بیشتر، کارشناسان ما آماده پاسخگویی می­باشند. ثبت سفارش ترجمه در اکاترجمه با تضمین کیفیت کار همراه می­باشد که یکی از مسائل مورد توجه در متون تخصصی می­باشد.

ثبت سفارش ترجمه

بهترین مرکز برای ثبت سفارش ترجمه تهران کجاست؟

اگر به دنبال ثبت سفارش ترجمه با بهترین کیفیت ممکن هستید بهتر است همراه ما باشید. دارالترجمه­های متعددی در زمینه ثبت سفارش ترجمه در تهران فعالیت می­کنند که یافتن آن­ها و سفارش دادن ترجمه به این مراکز کاری پر زحمت و هزینه بر می­باشد و  جوابگوی سفارش­های فوری در زمینه ترجمه اینترنتی شما نمی­باشد. نگران نباشید! ما با معرفی اکاترجمه در زمینه ثبت سفارش ترجمه به صورت اینترنتی و یا حضوری همراه شما هستیم. سفارش ترجمه آنلاین در سایت ما امکان برخورداری شما از یک مرکز ترجمه با ترجمه­های تخصصی و حرفه­ای با حضور 14000 نیروی مجرب فراهم می­سازد. سفارش ترجمه در این سایت به سادگی در کمتر از 5 دقیقه انجام شده و فاکتور برای شما صادر می­گردد شما می­توانید با مشاوران به صورت 24 ساعته ارتباط بگیرید و ابهامات خود را رفع نمایید.

هزینه ثبت سفارش اینترنتی ترجمه چقدر می­شود؟

در ثبت سفارش ترجمه اینترنتی نگرانی از بابت اینکه، هزینه سفارش به چه صورت انجام می­شود و یا آیا با بودجه من امکان، پرداخت وجه سفارش وجود دارد یا اینکه امکان پرداخت قسطی وجود دارد؟ و ... را نداشته باشید. چرا که در سایت ما در کمتر از 10 دقیقه پس از ثبت سفارش ترجمه خود، به جواب تمام این سوالات می­رسید، البته می­توان با مراجعه به جداول هزینه­ای در سایت از چگونگی محاسبه هم اطلاع پیدا کنید، حتی می­توانید با سایت­های دیگر مقایسه کرده و بعد با ما همکاری کنید. با ثبت سفارش ترجمه از قیمت­های منصفانه ما را در کنار حفظ کیفیت ترجمه استفاده کنید. در ثبت سفارش ترجمه اگر مشکلی بابت پرداخت یکجا پیش پرداخت دارید، ما برای رفع این مشکل تمهیداتی اندیشیده­ و پرداخت اقساطی را جهت رفاه حال شما  قرار داده­ایم.

ثبت سفارش ترجمه غیر­حضوری از سراسر کشور را امکان­پذیر ساختیم

در زمینه ثبت سفارش ترجمه بخصوص متون تخصصی، مشتریان با مشکل مواجه می­شوند چرا که مراکز محدود بوده است و وجود مترجم در تخصص­های مختلف غیر ممکن است، و دسترسی به دارالترجمه­ها در شهر­های دیگر هزینه­بر و دشوار می­باشد. ما در سایت آکا ترجمه در زمینه ثبت سفارش ترجمه به صورت غیرحضوری امکاناتی را فراهم ساخته­ایم تا افراد از سراسر کشور از خدمات ویژه ما (ثبت سفارش غیر حضوری، ادیت مقاله، برخوردای از هزینه­های مناسب، پرداخت اقساطی، تضمین 100 درصد کیفیت و ...) استفاده نمایند. مشتری فقط کافی است اقدام به ثبت ترجمه در سایت اکاترجمه نماید، ما بقیه روند کاری را ما برعهده می­گیریم.

امکان ثبت سفارش ترجمه در کمترین زمان ممکن

ثبت سفارش ترجمه از جمله مراحل  آغاز همکاری با سایت­ها و  مؤسسات و ... در راستای انجام پروژه ترجمه­ای می­باشد. هزینه ترجمه، کیفیت و زمان تحویل ترجمه از جمله موارد مورد توجه مشتری در زمان ثبت سفارش ترجمه است. در ثبت سفارش ترجمه به صورت اینترنتی نیاز به پرینت فایل و پرداخت هزینه­های اضافی نمی­باشد همچنین انجام ترجمه فوری از دیگر مزایای استفاده از سایت ما در زمینه ترجمه می­باشد. ثبت سفارش ترجمه با رعایت اصول و استانداردهای ترجمه در سایت آکاترجمه در کمترین زمان ممکن جوابگوی مشتریان از سراسر کشور در خصوص ترجمه اینترنتی متون می­باشد. قیمت مناسب و زمان تحویل کوتاه با حضور 14000 مترجم در تخصص­های گوناگون، از ویژگی­های اعتماد به سایت ما می­باشد.

ثبت سفارش ترجمه

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


محاسبه آنلاین قیمت ثبت سفارش ترجمه

ثبت سفارش ترجمه و درخواست برآورد قیمتی به صورت آنلاین یکی از مراحلی است که در آکا ترجمه به صورت رایگان انجام و برای مشتری به صورت پیش فاکتور ارسال می­­شود. به طور معمول برای ثبت سفارش ترجمه روش­های متعددی در بازار ترجمه بکار گرفته می­شود. روش­های برآورد قیمت ثبت سفارش ترجمه  بر اساس شکل ظاهری صفحه، و حجم صفحات از جمله متداول­ترین­ها بوده است. اما ثبت سفارش ترجمه در آکا­ترجمه با رعایت استانداردهای ترجمه، (که هر صفحه معادل 250 کلمه)  انجام می­پذیرد، بدون دریافت مبلغ اضافی و بر مبنای تعداد کلمات بکار رفته در متن محاسبه می­گردد. در محاسبه قیمت ثبت کردن ترجمه در آکا­ترجمه، ابتدا تعداد لغات در متن شمارش و در مبلغ مورد نظر ضرب می­گردد و بسته به نوع زمان تحویل سفارش عادی، نیمه فوری و فوری مبلغ تعیین می­گردد.

در آکاترجمه ثبت سفارش ترجمه حجیم با سرعت بالا تجربه خواهید کرد

ثبت سفارش ترجمه در آکا ترجمه با حضور مترجمان کاربلد در کمترین زمان ممکن بسته به درخواست شما  که ممکن است فوری یا عادی باشد، انجام می­گیرد. اگر در زمان محدود قصد ترجمه آنلاین کتاب حجیم خود را دارید نگران نباشید کافی است فقط با ثبت سفارش ترجمه فوری در آکاترجمه، کار را به نحو احسن انجام شده بدانید. چرا که ما بسته به درخواست شما سفارش ترجمه حجیم شما را در زمان کوتاهی با همکاری چندین مترجم، آماده تحویل فوری می­نماییم. در آکاترجمه روزانه 100000 کلمه توسط مترجمین حرفه­ای ترجمه می­شود که جوابگوی نیاز مشتریان است. محاسبه قیمت ثبت سفارش ترجمه در کمتر از 10 دقیقه، ارسال نمونه ترجمه جهت بررسی نوع ترجمه مترجم،  ضمانت صددرصد کیفیت کار ، سرعت بالای زمان تحویل و .... از جمله برتری ما نسبت به سایر سایت­ها فعال در زمینه ترجمه می­باشد.

بهترین سایت ثبت سفارش ترجمه کتاب را ثبت کردیم

ثبت سفارش ترجمه خود را در یکی از بهترین سایت­های ترجمه اینترنتی کشور به نام آکاترجمه تجربه کنید. ثبت سفارش ترجمه کتاب در سایت اکاترجمه برتری­هایی نسبت به سایت­های دیگر دارد شما در حالی که پشت میز کار خود نشسته­اید یا در حال استراحت در منزل هستید می­توانید بدون استرس نسبت به ثبت سفارش ترجمه به صورت اینترنتی اقدام کنید در آکاترجمه سفارش ترجمه شما علاوه بر برخورداری از دقت بالای ترجمه،  هزینه­هایی پایینی را هم به خود اختصاص داده است. در آکاترجمه ثبت سفارش ترجمه کتاب و متون حجیم پلکانی محاسبه شده  یعنی با افزایش حجم ترجمه هزینه­ها کاهش پیدا می­کند البته حفظ کیفیت در ترجمه و رعایت اصول از نکات قابل توجه می­باشد از این رو جزو بهترین سایت­ها در زمینه ترجمه کتاب معرفی شده است.

ثبت سفارش ترجمه

راحت­ترین روش ثبت سفارش ترجمه مقاله چیست؟

ثبت سفارش ترجمه مقاله علمی پژوهشی  در بین دانشجویان و اساتید در رشته­های مختلف بسیار پر رونق  است و جهت نگارش پایان­ نامه یا پروژه­های تحقیقاتی و مطالعه مقالات به زبان­های مختلف از این ترجمه ­ها استفاده می­شود. یافتن راحت­ترین نوع ثبت سفارش ترجمه با هزینه معقول، همیشه از دغدغه­های اصلی این قشر بوده و هست. راحت­ترین روش ثبت سفارش ترجمه مقالات ISI و ... را در آکاترجمه تجربه کنید. ثبت سفارش ترجمه در مؤسسات به روش سنتی هزینه­های بالایی از جمله هزینه رفت و آمد و یا هزینه پرینت مقالات و ... را در بر دارد در حالی که با ثبت سفارش ترجمه به صورت اینترنتی در آکاترجمه،  بسیاری از این هزینه­ها کاسته می­شود.

 ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان

ثبت سفارش ترجمه به کلیه زبان­ها (ترکی، انگلیسی، روسی، ژاپنی، کره­ای، عربی، آلمانی و ...) همه روزه در آکا ترجمه صورت می­گیرد. در آکاترجمه ثبت سفارش ترجمه برای انجام ترجمه متون با سرعت بالا و کیفیت عالی برای مشتریان فراهم می­باشد. ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان را با محاسبه تعداد کلمات مندرج در متن که از اصول استاندارد  محاسبه هزینه ترجمه است را، از آکاترجمه بخواهید. در ثبت سفارش ترجمه محاسبه هزینه ترجمه در کمتر از 10 دقیقه برای شما به صورت آنلاین انجام می­گردد که شما می­توانید با دیگر سایت­ها و مؤسسات مقایسه کرده و متوجه قیمت­های پایین ما در ارائه خدمات شوید و بعد اقدام به همکاری با آکاترجمه نمایید ارزان بودن نرخ ترجمه دال بر بی­کیفیتی بودن کار نیست بلکه ما با شیوه­های کاربردی و تخصصی کار ترجمه را انجام می­دهیم.

ثبت سفارش ترجمه شعر

ثبت سفارش ترجمه آثار ادبی هنرمندان مانند شعر، به زبان­های مختلف در آکاترجمه توسط مترجمین با حفظ کیفیت و محتوای متن صورت می­گیرد. در ثبت سفارش ترجمه باید دقت داشت که مترجم از تخصص کافی و لازم در زمینه ترجمه شعر برخوردار باشد. برای همین منظور  سفارش ترجمه شعر علاوه بر تخصص، نیازمند برخورداری از روح هنرمندانه مترجم نیز هستیم؛ چرا که در القای حس شعر به مخاطب در ترجمه بسیار مؤثر می­باشد. ثبت سفارش ترجمه در آکاترجمه با ارتقا سطح علمی تخصصی  14000 مترجمان متخصص در رشته­های مختلف همراه با آزمون­های دوره­ای، شما را در رسیدن به ترجمه دلخواه با قیمت­های مناسب یاری می­کند. با ثبت سفارش ترجمه در آکاترجمه علاوه بر کیفیت ترجمه شعر،  برخورداری از  ضمانت صد درصد در سفارش ترجمه آنلاین را از آن خود نمایید.

ثبت سفارش ترجمه

اکاترجمه انتخاب کاربران در ثبت سفارش ترجمه ارزان و باکیفیت

ثبت سفارش ترجمه در آکا ترجمه با رعایت استاندارد­های سفارش ترجمه صورت گرفته است و ارتباطی با اندازه و شکل صفحه نداشته است. اگر به دنبال ثبت سفارش ترجمه باکیفیت و با قیمت ارزان هستید پیشنهاد ما به شما، استفاده از سایت آکاترجمه در ثبت سفارش ترجمه می­باشد. انتخاب آکاترجمه برای سفارش دادن ترجمه از سوی کاربران مزایایی بی­شماری را  مانند انجام به موقع و سریع ترجمه، حفظ کیفیت ترجمه با هر نوع بودجه­ای، دارا بودن گارانتی 100 درصد و پرداخت قسطی هزینه ترجمه و ... به همراه دارد. البته محاسبه هزینه و برآورد آن برای کاربران  در این سایت رایگان صورت می­گیرد.

  مشاوره رایگان پیش از ثبت سفارش ترجمه دقیق و روان

در هنگام ثبت سفارش ترجمه در سایت­های اینترنتی داشتن اطلاعاتی در رابطه با نرخ هزینه ترجمه آنلاین، چگونگی محاسبه آن، نحوه پرداخت هزینه ترجمه، استفاده از مترجمین متخصص و حرفه­ای و ... لازم و ضروری می­باشد و حضور مشاوره و پاسخگویی وی را در این موارد می­طلبد. ثبت سفارش ترجمه و مشاوره رایگان و 24 ساعته از ویژگی­هایی است که در آکاترجمه به راحتی قابل دستیابی می­باشد. ثبت سفارش ترجمه دقیق و روان را در اکاترجمه با حضور مترجمین حرفه­ای و کار بلد تجربه نمایید. در ثبت سفارش ترجمه حضور لحظه­ای مشاوران جهت پاسخگویی به نیاز مشتری امری ضروری و مهم می­باشد ارائه گارانتی در نحوه انجام به موقع و دقیق سفارش ترجمه و برخورداری از هزینه ارزان و پایین  از دیگر مزایایی قابل توجه در آکاترجمه می­باشد.

ثبت سفارش ترجمه  تخصصی کتاب به صورت پلکانی

به طورکلی در ثبت سفارش ترجمه  کتاب بایستی به نکاتی مانند انتخاب مترجم توجه ویژه داشت چرا که توجه به این مسائل یکی از فاکتورهای مهم در رسیدن به نتیجه مطلوب است در غیر این صورت ترجمه ارزش علمی نداشته و ممکن است به کار و پژوهش شما لطمه وارد کند. وجود افراد متخصص دسته بندی مترجمان و تایپیست­ها مناسب با هر رشته، یکی دیگر از ویژگی­های مهم در این سایت می­باشد.  ثبت سفارش ترجمه در  اکاترجمه امکان دسترسی به مترجم حرفه­ای را برای شما فراهم می­سازد. محاسبه هزینه ثبت سفارش ترجمه کتاب ولو کتاب­های حجیم هزینه زیادی را متوجه مشتری نمی­کند. با سفارش ترجمه در آکا­ترجمه یک ترجمه تخصصی و دقیق را با هزینه پایین تجربه کنید.

ثبت سفارش ترجمه

ثبت سفارش ترجمه دانشجویی آنلاین با اکاترجمه

ثبت سفارش ترجمه برای دانشجویانی که در حال تحقیق و بررسی مقالات مختلف به زبان­های گوناگون هستند، از اهمیت بالایی برخوردار می­باشد، این قشر سالانه حجم سفارش­های بالای ترجمه را در کشور ثبت می­کنند. همانطور که قبلا هم گفتیم ترجمه راه برقرار ارتباط برای به اشتراک گذاشتن یافته­های علمی و ... می­باشد. در ثبت سفارش ترجمه علاوه بر آنچه گفته شد برخورداری از قیمت مناسب ترجمه در کنار کیفیت مطلوب کار نیز مهم می­باشد. پس بایستی نسبت به مترجم و نحوه کار او نیز شناخت داشت. ثبت سفارش خدمات ترجمه در  اکاترجمه برای دانشجویان و اساتیدی که فرصت و زمان کافی برای ترجمه مقالات را ندارند امکان دسترسی به ترجمه آنلاین و باکیفیت را فراهم کرده است.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


چگونه در اکاترجمه ثبت سفارش ترجمه کنیم؟

بسته به نوع طراحی سایت، ثبت سفارش ترجمه در سایت­های مختلف فرق می­کند و نیاز به آموزش دارد.  اما کارشناسان ما در آکا ترجمه با طراحی ساده سایت، امکان ثبت سفارش ترجمه در سایت را  برای افرد به راحتی فراهم کرده اند. علاوه بر این در صورت عدم توانایی در ثبت سفارش ترجمه در سایت، مشاوران ما  24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما کاربران می­باشند. ثبت سفارش ترجمه در اکاترجمه با انتخاب گزینه ثبت سفارش ترجمه آغاز شده و شما ابتدا اقدام به ثبت نام در سایت کرده و ارسال سفارش خود را به صورت آپلود فایل انجام می­دهید. اپراتور در کمتر از 10 دقیقه هزینه را محاسبه و به اطلاع شما می­رساند که در صورت مورد قبول واقع شدن از طرف شما، بقیه مراحل ترجمه اعم از ارسال نمونه ترجمه برای شما در کارهای حجمی و ... آغاز می­شود.