آکا ترجمه

سایت ترجمه

آکا ترجمه به عنوان یک سایت ترجمه فعال در حوزه های متفاوت آماده ارائه انواع خدمات در 24 ساعت شبانه روز است.

بیشتر بخوانید

ترجمه وبسایت

ترجمه وبسایت یکی از زیرشاخه های خدمات ترجمه تخصصی است که حوزه های مختلفی را در بر می گیرد. تنوع کسب و کارها در دنیای امروزی و نیاز به استفاده از وبسایت های خارجی باعث شده است که کاربران اینترنت به سمت خدمات ترجمه تخصصی وبسایت ها روی بیاورند. این ترجمه، به تمام زبان های زنده دنیا می تواند انجام شود.

بیشتر بخوانید

ترجمه کاتالوگ

ترجمه کاتالوگ به خدمات ترجمه تخصصی گفته می ‌شود که متون خاص نوشته شده در کاتالوگ ها باید از یک زبان به زبان دیگر ترجمه شود. انواع کاتالوگ را کم و بیش در نمایشگاه ها، شرکت ها یا موسسات خصوصی دیده‌ایم.

بیشتر بخوانید

ترجمه نامه اداری

ترجمه نامه اداری این امکان را فراهم می‌کند که امکان مکاتبه و مبادله اطلاعات بین دو نهاد یا دو سازمان از دو کشور راحت تر انجام شود. حفظ کیفیت ترجمه بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید

بزرگترین سایت ترجمه متن تخصصی

بزرگترین سایت ترجمه متن تخصصی می تواند به شما این امکان را بدهد که در کوتاه ترین زمان و همچنین قیمت مقرون به صرفه، ترجمه متون تخصصی را به صورت حرفه ای داشته باشید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در این مقاله توضیحات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک می گذاریم.

بیشتر بخوانید

بزرگترین و تخصصی ترین انجمن ترجمه

در انجمن تخصصی ترجمه که شایان ذکر است در این مرکز، انواع مختلفی از خدمات ترجمه به زبان‌های مختلف را ارائه می‌نماییم. اگر سرعت، کیفیت و هزینه جزو ملاک‌های اصلی و اساسی شما در ترجمه متون هستند، پیشنهاد ما برای شما ثبت سفارش در مرکز آکا ترجمه است

بیشتر بخوانید

ارزان ترین سایت در محاسبه قیمت ترجمه

با نگاهی به لیست قیمت­های ترجمه در آکا ترجمه، بدون تردید جزو مشتریان همیشگی ما خواهید شد. چرا که سایت آکاترجمه ارزان­ترین سایت ترجمه در کشور بوده است و محاسبه قیمت ترجمه در این سایت بر طبق استانداردهای بین المللی ترجمه، می­باشد و نه به شکل سنتی.

بیشتر بخوانید