خدمات ترجمه از دیرباز با ما هستند و روز به روز تنوع آن‌ها بیشتر و بیشتر شده و تعرفه انواع ترجمه در دارالترجمه ها و انواع مرکز ترجمه ای که می‌بینیم متفاوت و متغیر است. در گذشته خدمات ترجمه به شکل‌های خاصی (مکتوب، شفاهی و غیره) محدود بود که با گذر زمان و با پیشرفت روزافزون خدمات ترجمه اینترنتی و آنلاین این خدمات نیز پیشرفت کرده و اکنون بازه وسیعی از خدمات ترجمه مانند ترجمه آنلاین فیلم، زیرنویس، وبسایت و غیره را در بر می‌گیرد. البته ناگفته نماند با توجه به اینکه بیشترین مصرف کنندگان این خدمات قشر دانشجو و دانش‌پژوه هستند، خدمات دانشجویی ترجمه نیز امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خدمات ترجمه

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


خدمات ترجمه را ویژه تجربه کنید

خدمات ترجمه ارائه شده در آکا ترجمه نیز به عنوان یک سایت ترجمه ارائه دهنده خدمات ترجمه آنلاین، همواره و همیشه بر اساس نیازهای بازار و بر اساس پیشرفت‌های جدید در تمام حوزه‌ها پیش می‌رود و خدمات ترجمه ارائه شده به صورت ویژه همواره پاسخگوی نیازهای در حال تغییر جامعه‌ی دانش‌پژوه است. به عبارت دیگر، در حوزه ترجمه به عنوان یک دارالترجمه آنلاین، انواع خدمات ترجمه موجود در بازار کنونی ایران در آکاترجمه ارائه می‌شود. پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته (همه روزه) نیز پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در تمام ساعات شبانه روز تسهیل نموده و سطح رضایت مطلوبی میان دانشجویان و مترجمان به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه خدمات دانشجویی در حوزه ترجمه یکی از نیازهای اساسیِ این حوزه در نظر گرفته می‌شود، مرکز ترجمه آکا ترجمه با تیمی مجرب از اپراتورها و مترجم‌ها خدمات ترجمه اینترنتی خود را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار تمام اقشار دانشجویان قرار داده است.

انواع خدمات ترجمه در آکاترجمه

خدمات ترجمه ارائه شده در مرکز ترجمه آکا ترجمه از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و پاسخگوی نیاز تمام افرادی است که با ترجمه سر و کار دارند، حتی مترجم‌ها. از انواع خدمات ترجمه ارائه شده در این مرکز ترجمه می‌توان به ترجمه مقاله، ترجمه مقاله ISI، ترجمه کتاب، ترجمه زیرنویس، ترجمه فیلم، ترجمه فایل صوتی و ایمیل اشاره کرد که هرکدام با تنوع قیمت و سطح کیفی متنوعی در اختیار همه قرار دارد. البته ناگفته نماند که در ارائه تمام خدمات فوق تمام مترجمین علاوه بر عبور از مراحل آزمون و احراز مهارت ارائه شده در مرکز ترجمه، به صورت تخصصی در امور انواع خدمات ترجمه تخصص دارند. یعنی خدمات ترجمه فایل صوتی ارائه شده توسط یک مترجم به این صورت انجام می‌شود که مترجم علاوه بر تسلط به ترجمه تخصصی در رشته خاص، به ترجمه فایل صوتی نیز تسلط کامل داشته و تمام پروژه به صورت حرفه‌ای انجام و تحویل داده می‌شود.

خدمات ترجمه تخصصی و ارزان مقاله

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از خدمات ترجمه ای که در این سایت ترجمه می‌بینیم خدمات ترجمه تخصصی و ارزان مقاله است که شاید بتوان گفت بیشترین حجم سفارشات مربوط به این قشر است. در این نوع خدمات ترجمه که برخی اوقات به آن خدمات دانشجویی ترجمه آنلاین نیز گفته می‌شود انتخاب مترجم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به طوریکه مترجم علاوه بر تسلط به تایپ و ویرایش و نگارش فارسی، باید در رشته تخصصی مورد نظر نیز تخصص و تجربه کافی داشته باشد که قبلاً به هنگام استخدام احراز می‌شود. البته از بابت هزینه ترجمه نیز باید بگوییم با توجه به خدمات ترجمه ارائه شده برای انواع ترجمه در این مرکز، ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که علت آن حجم بالای سفارش‌های دریافتی است. بنابراین با پیش فاکتور رایگانی که برای سفارش دریافت می‌کنید، مطمئن باشید ارزان‌ترین نرخ ترجمه ارائه شده همینجاست.

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه دقیق مقالات ISI

خدمات ترجمه مقاله و ترجمه مقاله ISI کمی از هم متفاوت است. چرا که ترجمه مقالات ISI نیازمند کیفیت و دقت بسیار بالاتری نسبت به ترجمه مقالات عادی دارد. علت این امر این است که مقالات ISI از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند و رتبه علمی بالاتری دارند. پس دانشجویان و دانش پژوهانی که به دنبال خدمات دانشجویی ترجمه آنلاین مقاله ISI هستند باید اطمینان داشته باشند که علاوه بر تعهدات زمانی و پشتیبانی و مسئولیت‌پذیری، مرکز ترجمه باید بتواند دقت و کیفیت بالایی برای ترجمه مقالات ISI عرضه کند. در آکا ترجمه حداکثر سعی ما این است که مترجم‌های مقاله‌های عادی و مقاله‌های ISI تمایز داشته باشند و برای انواع ترجمه مقالات ISI بتوانیم مترجم‌هایی را به کار بگیریم که بیشترین تعهد و کیفیت کاری را به مشتری فراهم می‌کنند. به همین دلیل است که آکا ترجمه توانسته است همواره رضایت مشتریان و همچنین مترجمان را در تمام انواع خدمات ترجمه حفظ کند.

خدمات ترجمه کتاب ارزان و سریع

خدمات ترجمه کتاب از اهمیت ویژه‌ای در دنیای علم امروزی دارد، با توجه به اینکه تولید دانش عمدتاً در ایران از طریق ترجمه به کشور وارد می‌شود. البته ترجمه کتاب یکی انواع خدمات ترجمه است که برای تقویت رزومه و آگاهی جامعه به کار برده می‌شود. در آکاترجمه خدمات ترجمه کتاب آنلاین با استفاده از مجرب‌ترین مترجم‌ها انجام می‌شود که علاوه بر سرعت و کیفیت مطلوب، به موضوع کتاب تسلط کامل دارند. خدمات ترجمه کتاب از این جهت اهمیت ویژه‌ای دارد که حجم کار بالاست. و برای انجام کاری با این حجم، پشتیبانی همه روزه مرکز ترجمه، تخصص ویژه، و همچنین تعهد خاص برای تحویل سفارش نهایی در زمان مناسب از ضروریات کار است که تمامی این موارد یاد شده در بالا در مرکز ترجمه آکا ترجمه حل شده‌اند. در آکا ترجمه همچنین برای ترجمه کتاب خدمات دانشجویی نیز در نظر گرفته شده است که ارزانترین قیمت به این قشر ارائه می‌گردد.

خدمات ترجمه فوری فیلم با زیرنویس

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در سایت ترجمه آکا ترجمه خدمات ترجمه فوری فیلم با زیرنویس است. محتوای آنلاین و تولید دانش همیشه به شکل مکتوب صورت نمی‌پذیر و گاهی اوقات ارزش چند دقیقه فیلم می‌تواند به اندازه چندین کتاب و مقاله باشد. خدمات ترجمه فیلم نیز از جدیدترین خدمات ترجمه اینترنتی ارائه شده در دنیای امروزی است. برای ارائه خدمات ترجمه فیلم، مترجم باید علاوه بر تسلط به محتوا و تخصص مربوطه، باید به سایر ابزارها همانند ابزارهای ترجمه زیرنویس، ویرایش زیرنویس، هماهنگ‌سازی و یا حتی تولید زیرنویس آشنا باشد که با توجه به جامعه وسیع ترجمه آنلاینی که در مرکز ترجمه آکا ترجمه داریم یافتن مترجم متخصص و آشنا به این ابزارها چندان کار سختی به نظر نمی‌رسد، خدماتی که شاید نتوان حتی در دارالترجمه های رسمی پیدا کرد. به درخواست مشتری، خدمات ترجمه فیلم نیز مانند انواع ترجمه های ارائه شده در این مرکز به صورت فوری انجام می‌پذیرد.

خدمات ترجمه فایل صوتی ارزان

خدمات ترجمه فایل صوتی نیز درست همانند خدمات ترجمه فیلم و زیرنویس از اهمیت ویژه‌ای در دنیای کنونی برخوردار است، چراکه انتشار فایل‌های صوتی و پادکست‌ها به صورت روزافزون در حال افزایش است. اما در مقابل ارائه خدمات ترجمه فایل صوتی نیز روز به روز در حال افزایش است که آکا ترجمه به عنوان یک پیشرو در این زمینه توانسته مترجم‌های زبده و باتجربه‌ای را جذب و به کار گیری نماید. مسئله‌ای که در اینجا حائز اهمیت است فراتر از مهارت‌های ترجمه بوده و مترجم باید قطعاً مهارت شنیداری و تا حدودی امکان ترجمه همزمان از روی نوار و فیلم را داشته باشد که با توجه به آزمون‌های صورت گرفته به هنگام استخدام در آکا ترجمه این مهارت‌ها احراز می‌شوند. همانند سایر انواع ترجمه انجام شده در این سایت ترجمه، آکا ترجمه مفتخر است که اعلام نماید ترجمه فایل صوتی نیز همانند سایر خدمات ترجمه با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه تخصصی وبسایت‌ها

محلی‌سازی و جهانی‌سازی گاهی اوقات زیرشاخه‌ای از خدمات ترجمه شناخته می‌شوند. در این فرآیند یک وبسایت (که معرف یک تجارت است) برای مکان‌های گوناگون محلی‌سازی می‌شود. این محلی‌سازی با توجه به زبان به کار رفته در آن محل انجام می‌شود که در مجموع به این اقدامات جهانی‌سازی گفته می‌شود. یعنی ارائه خدمات شرکت در وسعت جهانی با محلی‌سازی محتوای ارائه شده مطابق با زبان و فرهنگ خاصِ غالب در منطقه. خدمات ترجمه تخصصی وبسایت علاوه بر توانایی زبانی همچنین نیازمند مهارت‌های فنی و دانش در حوزه وب است. ترجمه اینترنتی و آنلاین تمام وبسایت‌ها در مرکز ترجمه آکا ترجمه با سرعت و دقت و همچنین مهارت بسیار بالای مترجمین کارآزموده انجام می‌شود که با پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته حتی پس از اتمام پروژه همراه می‌شود.

خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی ارزان و عالی

شاید به جرأت بتوان گفت که بیشترین خدمات ترجمه ارائه شده در آکا ترجمه مربوط به خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی است که با توجه به تقاضای بالا و همچنین در مقابل عرضه و مترجمین بالا، همواره توانسته‌ایم قیمت‌های خود در این زمینه را همانند سایر انواع ترجمه در حداقل حفظ کنیم. یک روی دیگر سکه برای فزونیِ خدمات ترجمه انگلیسی به فارسیِ ارائه شده این است که فرآیند انتخاب مترجمین تسهیل شده و روز به روز مترجم‌های بامهارت‌تر و باتجربه‌تر به این سیستم معرفی و به کار گیری می‌شوند. تأمین ترافیک بالا برای خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی باعث شده است مترجم‌ها همکاری بلندمدت و کم‌هزینه‌تری با ما داشته باشند که در مقابل باعث می‌شود هزینه خدمات ترجمه ارائه شده ما به مشتریان نیز کاهش پیدا کند.

بهترین خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی سریع

برای توسعه علم و دانش و همچنین رزومه سازی خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی وارد میدان می‌شود و در واقع مشتریان با استفاده از این خدمات مقالات و مطالب خود را در ژورنال‌ها و منابع معتبر خارجی و انگلیسی زبان به چاپ می‌رسانند و نمای ایران و ایرانی را در میان انواع مقالات و متون علمیِ تولید شده در جهان ارتقاء می‌دهند. خدمات دانشجویی ارائه شده در مرکز ترجمه آنلاین آکاترجمه در این میان بیشترین حرف را برای گفتن خواهد داشت چرا که خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی با کیفیت و سرعت بسیار بالایی در آن رخ می‌دهد.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


خدمات ترجمه مترجمین حرفه‌ای آکا ترجمه

بدون اغراق باید گفت که خدمات ترجمه در آکا ترجمه با مترجمین کاملاً حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود. این قضیه را خودتان نیز می‌توانید بررسی کنید. تنها کافیست شرایط استخدام مترجم برای انواع ترجمه و خدمات ترجمه آنلاین آکا ترجمه را مطالعه نمایید و پس از آن از کیفیت مترجمینی که از شرایط و ضوابط و یا فیلترهای دارالترجمه عبور می‌کنند آگاهی یابید. مترجمین آکا ترجمه علاوه بر اینکه باید در رشته تخصصی مورد نظر تحصیل و تخصص داشته باشد، همچنین به سرعت ترجمه بالا، ارتباط دائم با مرکز ترجمه، خدمات ترجمه اینترنتی و تعهد بالای کاری برای تحویل سفارش‌ها در زمان مقرر نیز اذعان و تعهد کامل دارد. همچنین تمام مترجم‌های حرفه‌ای که در آکا ترجمه به کار گیری شده‌اند موظف هستند تحت هر شرایطی رضایت مشتری را پس از تحویل نهایی پروژه جلب نمایند که این خود نشانگر کیفیت و اطمینان بالا و اهمیت پشتیبانیِ 24 ساعته این مرکز ترجمه آنلاین است.

خدمات ترجمه

خدمات ترجمه با سطوح زمانی و قیمتی متنوع

سایت ترجمه آکا ترجمه خدمات ترجمه خود را با سطوح زمانی متنوع و همچنین قیمت‌های متنوع ارائه می‌کند که باعث می‌شود برای انواع خدمات ترجمه آنلاین و خدمات دانشجویی متناسب باشد. وقتی که اهداف هر دانشجو و دانش‌پژوه از ترجمه یک مقاله، کتاب و یا فیلم و صوت متفاوت از سایر افراد است، چرا نباید خدماتی با سطوح کیفی، قیمت و همچنین زمان‌های متنوعی ارائه نشود؟ در آکا ترجمه مطابق با نیاز، به هنگام ثبت سفارش بازه وسیعی از سطوح زمانی و کیفی را مشاهده می‌کنید که دو فاکتور مهم و تأثیرگذار در تعیین هزینه ترجمه به شمار می‌روند. پس در اکا ترجمه به راحتی می‌توانید متناسب با بودجه و کیفیت و زمانی که در اختیار دارید یکی از پلان‌های ترجمه آنلاین را انتخاب کنید و با حداکثر سرعت (و بهره‌وری) کارهای ترجمه خود را پیش ببرید و دیگر نگران هیچ چیز دیگر نباشید.

خدمات ترجمه با ارزانترین نرخ ترجمه

همانطور که در مطالب بالا نیز به روشنی دیده می‌شود، خدمات ترجمه در آکا ترجمه با ارزانترین نرخ ترجمه انجام می‌شود. باید توجه داشت که کاهش نرخ ترجمه برای انواع خدمات ترجمه ارائه شده به دلیل ترافیک بالای کاری است که به مترجمین عرضه می‌شود که همواره باعث شده است این مرکز ترجمه بتواند نرخ ترجمه خود را در حداقل مقدار ممکن حفظ کند و افتخار دارد در بازار ایران ارزانترین نرخ ترجمه از آنِ خدمات ترجمه آنلاین آکاترجمه است. پس با خیال راحت می‌توانید سفارش‌های انواع ترجمه خود را به ما بسپارید و از خدمات و پشتیبانی بی‌نظیری که در فقط در آکا ترجمه خواهید دید لذت ببرید. قیمت‌گذاری در آکا ترجمه کاملاً رقابتی انجام می‌شود و برای تست این مطلب می‌توانید سفارش ترجمه خود را برای برآورد قیمت رایگان (و مقایسه آن با سایرین) به ما ارسال کنید. برای این کار به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.

خدمات ترجمه فوری در کمترین زمان چگونه ممکن است

خدمات ترجمه فوری یکی از خدمات اصلیِ ارائه شده در آکا ترجمه است که چالش‌هایی به همراه دارد. چالش‌هایی همچون تعهد بالای مترجمین، پشتیبانی 24 ساعته، تعهد کاری بالا و از همه مهم‌تر اطمینان از کیفیت ترجمه بالا به هنگام تحویل (که دوباره نیازمند ویرایش و صرف زمان بیشتر نباشد) دارد. تمام این چالش‌ها و مشکلات با به کارگیریِ تعدادی مترجم فعال و باسابقه تنها در بخش ترجمه فوری انجام می‌شود که با توجه به تأمین ترافیک کاریِ دائمیِ ترجمه فوری، و تعهد بالای مترجمین منتخب، قیمت تمام شده برای خدمات ترجمه فوری در این مرکز ترجمه آنلاین به حداقل رسیده است. البته یک فاکتور تعیین کننده دیگر در ارزان بودن خدمات ما در این است که چون تمام خدمات ترجمه آکا ترجمه در بازار ایران ارزان‌ترین است، بنابراین خدمات ترجمه فوری (که با دو برابر هزینه عادی انجام می‌شود) نیز در تمام بازار ارزان‌ترین خواهد بود.

مزایای خدمات ترجمه آنلاین چیست؟

از مهم‌ترین مزایای خدمات ترجمه آنلاین در واقع زمان است. خدمات ترجمه که به صورت آنلاین ارائه می‌شود باعث می‌شود مشتری بدون اتلاف وقت با سرعت بالا سفارش خود را بدون محدودیت مکانی (و زمان صرف شده برای دستیابی به مکان فیزیکی) به راحتی ثبت کرده و تمام کارهای مربوط به سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهد. از جمله، پرداخت وجه، ارسال فایل ترجمه، و در نهایت دریافت فایل ترجمه.

انجام خدمات ترجمه با مشاوره رایگان و دریافت فاکتور

خدمات ترجمه ای که به صورت آنلاین انجام شود نیازمند مشاوره و اعتمادسازی است. در این راستا آکا ترجمه با افتخار خدمات مشاوره رایگان و صدور فاکتور رایگان را در مجموعه خدمات خود گنجانده است که کاربران و مشتریان بتوانند با خیالی آسوده و به ساده‌ترین وجه، بدون اینکه ریالی پرداخت کنند در مورد سفارش خود اطلاعاتی کسب کرده و سپس با آگاهی و اطلاع کامل از نحوه انجام و پردازش سفارش، هزینه، زمان و کیفیت کار و سایر اطلاعات مربوطه نسبت به نهایی کردن سفارش خود اقدام می‌نماید.

خدمات ترجمه

قیمت گذاری ترجمه رایگان چطور است؟

قیمت‌گذاری رایگان خدمات ترجمه یک مزیت رقابتی ارائه شده توسط آکا ترجمه است. به طوریکه شما می‌توانید قبل از شروع به کار و قبل از پرداخت هرگونه هزینه‌ای، سفارش خود را به صورت رایگان قیمت‌گذاری کنید. این باعث می‌شود تمام جزئیات کار قبل از شروع با شفافیت در اختیار شما قرار بگیرد و سپس در این باره تصمیم‌گیری کنید. به هنگام ثبت سفارش، اپراتور به صورت رایگان قسمت‌هایی که باید ترجمه شوند را استخراج کرده و پیش‌فاکتور ترجمه را به صورت آنلاین به شما ارسال می‌کند و پس از تأیید فرآیند ترجمه آغاز می‌گردد.

خدمات ترجمه دانشجویی کم هزینه و آنلاین

خدمات ترجمه در آکا ترجمه بیشتر با رویکرد دانشجویی انجام می‌شود. وقتی در جایی خدمات دانشجویی را می‌شنویم ناخودآگاه فکر ما به سوی خدمات کم هزینه می‌رود. بله! درست است. در آکا ترجمه خدمات ترجمه دانشجویی با کم‌ترین هزینه ممکن و کاملاً به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد که باعث می‌شود هر دانشجویی از هر شهری و با هر بودجه‌ای بتواند از خدمات ترجمه آنلاین این مرکز بهرمند شود. البته توجه داشته باشید که ترجمه دانشجویی به معنای کاهش کیفیت و یا عدم تعهد کارکنان نیست. بلکه برعکس! ما اهمیت دانشجو و دانش‌پژوه را بیش از هر کس دیگری می‌دانیم و تمام خدمات ارائه شده برای دانشجویان دقیقاً برابر با خدماتی است که برای همه ارائه می‌شود، اما دانشجویان در آکا ترجمه حمایت می‌شوند و خدمات ترجمه ارائه شده به دانشجویان با قیمت کم‌تر و با ملاحظات بیشتر انجام می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته برای تمام خدمات ارائه شده

تمام خدمات ترجمه ارائه شده در آکا ترجمه شامل پشتیبانی 24 ساعته و همه روزه (حتی ایام تعطیل) می‌باشد. این یکی از مزایای استفاده از مرکز ترجمه آنلاین آکا ترجمه است که چون همه چیز به معنای واقعیِ کلمه آنلاین انجام می‌شود، پرسنل پشتیبانی نیز به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان و مترجمین قرار دارند. بر خلاف سایر روش‌های سنتی که پشتیبانی تنها زمانی انجام می‌شود که ساعات کاریِ مرکز به اتمام نرسیده باشد! در آکا ترجمه ساعات کاریِ ما به هیچ وجه تمام نمی‌شود و هر لحظه که بخواهید می‌توانید با ما در تماس باشید و آخرین اطلاعات سفارش و یا تغییرات احتمالی و یا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

خدمات ترجمه

چرا آکا ترجمه؟

اگر بخواهیم تمام مطالب فوق در رابطه با انواع خدمات ترجمه را در این سوال خلاصه کنیم که چرا باید آکا ترجمه را انتخاب کنیم می‌توان چنین گفت که: چون آکا ترجمه در حوزه ترجمه اینترنتی و آنلاین مرکز ترجمه‌ای است که تمام انواع خدمات ترجمه امروزی را با تعداد وسیعی از مترجم‌ها و ارزان‌ترین نرخ در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که به صورت 24 ساعته پشتیبان تمام اتفاقات محتمل در این فرآیند است.


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


ثبت سفارش آنلاین انواع خدمات ترجمه

در نهایت، همانطور که از تمام مطالب و محتوای فوق برای تمام انواع خدمات ترجمه ارائه شده در آکا ترجمه نیز مشخص است، ثبت سفارش در آکا ترجمه برای تمام خدمات به صورت آنلاین صورت می‌پذیرد. در آکا ترجمه توانسته‌ایم معایب بازارهای سنتی را مبنی بر مراجعه حضوری، تحویل فایل حضوری، پرداخت حضوری و همچنین برآورد قیمت حضوری (و تقریبی) را رفع کرده و تمام این معایب را تبدیل به احسن و تبدیل به مراجعه آنلاین، تحویل فایل آنلاین، پرداخت آنلاین و برآورد قیمت آنلاین (و کاملاً دقیق) کنیم که جز تلاش شبانه روزی و پشتیبانی شبانه روزی اپراتورهای موسسه و همچنین تعهد کاری بالا و تنوع سطوح مترجمین و تعهد زمانی و کاریِ مترجمین هیچ گاه امکان پذیر نمی‌شد. اکنون مرکز ترجمه آکا ترجمه با افتخار تمام خدمات ترجمه خود رابه صورت ثبت سفارش آنلاین انجام می‌دهد که در واقع یکی از ضروریات و نیازهای دنیای امروزی در جهت افزایش بهره‌وری و انجام سریع کارهاست.