اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است؛ به همین علت افراد بسیاری در آن مشغول به فعالیت هستند. تعداد بالای کاربران باعث شده است برخی کسب‌وکارها از این فضا برای معرفی برند خود بهره ببرند. برای اینکه یک تبلیغ با بازدهی بالا داشت، می‌توان از بنرها استفاده کرد. طراحی بنر پیج باید با تکنیک‌های اصولی انجام شود تا بتوان از این طریق شاهد آمار بالای جذب مخاطب بود. مجموعه آکاترجمه می‌تواند در این زمینه به کمک شما بیاید و بهترین بنرها را برای پیج طراحی کند. در ادامه به صورت کامل‌تر این مبحث را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ پس همراه ما باشید.

طراحی بنر پیج

بررسی کامل طراحی بنر پیج


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید  

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب      

صدور فاکتور رایگان می باشد     

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021  

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598  

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796  

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500  

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500  

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102  

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400  

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400  

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400  

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400  

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916  

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040 

تماس، واتساپ یا تلگرام  

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب  

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی   


بنر پیج چیست؟

اگر به دنبال یک تبلیغات پربازده و قدرتمند هستید، اینستاگرام می‌تواند محیط خوبی برای این کار باشد؛ اما به شرطی که این امر باتوجه‌به معیارهای تجاری صورت بگیرد. در فضای اینستاگرام می‌توان از بنرها برای جذب مخاطب بهره برد. بنرها محتواهای گوناگونی را در خود گنجانده‌اند و می‌توانند شامل تصویر، متن و... باشند. طبیعتاً این بنرها باید با محتوای موجود در سایت شباهت داشته باشند تا بتوانند بیشترین آمار جذب را رقم بزنند. بنرها یک روش برای بازاریابی در اینستاگرام هستند و در چند سال اخیر به شدت مورد توجه برندها و اینفلوئنسرها قرار گرفته‌اند.

با بنرها می‌توان مخاطب را ترغیب به دنبال کردن یک صفحه کرد. همچنین بنرها می‌توانند باعث فروش محصولات شوند. به‌طورکلی با طراحی بنر پیج می‌توان نسبت به جذب مخاطبان اقدام کرد و آمار بازدید از صفحه را افزایش داد؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است چرا بنرها می‌توانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند؟ این امر دلایل مختلفی را به خود اختصاص داده است که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشت. در لیست زیر برخی از این دلایل را نام می‌بریم. اگر شما نیز در همین نزدیکی به دنبال طراحی بنر هستید، این بخش را حتماً مطالعه کنید.

طراحی بنر پیج

بررسی اهداف بنر پیج

1-بنرها یک محتوای جذاب و متفاوت را ارائه می‌دهند.

بنرها از این قابلیت برخوردار هستند تا محتوای متفاوت و جذاب را به مخاطبان ارائه دهند. اگر محتوای بنر واقعاً ارزنده باشد، می‌توان در مدت زمان محدودی از سایر رقبا پیشی گرفت و از این طریق مخاطبان زیادی را به سمت صفحه خود هدایت کرد. بنرهای شما باید کاملاً خلاقانه طراحی شوند. بنرهایی که المان‌های گرافیکی ضعیفی دارند، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند در جذب مخاطب موفق عمل کنند. همین موضوع اهمیت بهترین طراحان را ثابت می‌کند. آکاترجمه می‌تواند به شما در ارائه یک بنر جذاب و کاربردی کمک کند.

2- با ارائه محتوای به‌یادماندنی توجه مخاطبان را جلب کنید

با طراحی بنر پیج می‌توانید یک محتوای به‌یادماندنی از خود به اشتراک بگذارید. در واقع جذب مخاطب یکی از اصلی‌ترین مزایایی به شمار می‌رود که می‌توان از بنرها نام برد. طراحی این بنرها باید در مقیاس‌های بزرگ صورت بگیرد؛ زیرا بهتر می‌توانند توجه مخاطبان را جلب کنند. عموماً کاربرد بنرها تبلیغات است؛ ازاین‌رو طراحی آن‌ها باید به صورت تجاری انجام شود تا آمار افرادی که از صفحه شما بازدید می‌کنند، رشد چشمگیری داشته باشد.

3- پیجتان را با طراحی بنر مناسب متمایز کنید.

اگر می‌خواهید پیجتان با صفحات سایر کسب‌وکار تمایز داشته باشد، می‌توانید از خدمات طراحی انواع بنر بهره ببرید. طراحی بنر پیج می‌تواند این امکان را در اختیار برندها بگذارد تا خود را با یک نماد مشخص به مخاطبان معرفی کنند و از این طریق ماندگار شوند. هر چقدر ظرافت هنری به کار رفته در بنرها بیشتر باشد، اثرگذاری آن نیز پُررنگ‌تر خواهد بود.

طراحی بنر پیج

متمایز کردن پیج با کمک بنر

طراحی بنر پیجهای سوشال مدیا

طبیعتاً طراحی بنر پیج اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی با اصول مختلفی همراه است. بنرها راهی برای ارائه محتوا به شمار می‌روند؛ به همین علت نیاز است جذابیت آن‌ها به قدری باشد که افراد بدون احساس خستگی آن را تا انتها دنبال کنند. برای اینکه بنر پیج و سوشال مدیا شما در بهترین کیفیت ممکن طراحی شود، نیاز است از افراد با تجربه در این حوزه کمک گرفت. طراحان به دلیل تسلطی که دارند، می‌توانند به خوبی از عهده انجام این کار بر بیایند. حالا سؤالی که مطرح می‌شود این است چه نکاتی اهمیت دارند و طراحان چگونه بهترین بنرها را برای پیج‌های سوشال مدیا طراحی می‌کنند؟ جواب سؤال شما همین‌جا است. کافی است با دقت به لیست زیر توجه کنید.

1- طرح‌های ساده هنگام طراحی بنر باید در اولویت قرار بگیرند.

افراد باتوجه‌به سلیقه‌ای که دارند می‌‌توانند از طرح‌های گوناگون در راستای طراحی بنر پیج بهره ببرند؛ اما بدون شک جذابیتی که در طرح‌های ساده وجود دارد را در هیچ بنر دیگری نخواهید دید. بنرهای شلوغ معمولاً باعث گیجی مخاطب می‌شوند و وقت کافی به مطالعه آن اختصاص نمی‌دهند. بنر شما باید به گونه‌ای طراحی شود که در عرض چند ثانیه بتواند توجه مخاطب را جلب کند.

بنر باید با ساده‌ترین المان‌های گرافیکی طراحی شده تا پیام آن به راحتی به مخاطب انتقال داده شود. برای اینکه بنرها ساده به نظر بیایند، باید به نوع فونت آن توجه کنید. فونت‌های فانتزی محبوبیت بالایی ندارند و حتی ممکن است باعث ناخوانا شدن مطلب شوند. ایران سنس، ساحل و وزیر از بهترین فونت‌ها برای طراحی بنر به حساب می‌آیند. آکاترجمه با در نظر گرفتن تمامی این نکات بنرهایی را برای پیج شما طراحی خواهد که در سه ثانیه بتواند نظر مخاطب را جلب کند؛ پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

طراحی بنر پیج

تأثیر طرح‌های ساده روی جذب مخاطب

2- مناسب‌ترین رنگ‌ها را انتخاب کنید.

تأثیری که رنگ در طراحی بنر پیج اینستاگرام و سایر سوشال مدیا دارد، بسیار زیاد است. هر فردی واکنش‌ متفاوتی به رنگ دارد؛ به همین علت طراحان قبل از به‌کارگیری انواع رنگ‌ها باید با معنی و ویژگی‌ آن‌ها آشنا شوند. درصورتی‌که معنای رنگ‌ها را بدانید، می‌توانید بنرهای بهتری را طراحی کرده و در اختیار مخاطب قرار دهید. به‌عنوان‌مثال با استفاده از رنگ سیاه می‌توان قدرت و رسمیت را به نمایش گذاشت. برای نمایش دادن سلامتی، رشد و پرورش رنگ سبز می‌تواند مناسب باشد. آبی نیز رنگی برای نشان دادن آرامش و امنیت است. طراحانی که در آکاترجمه مشغول به فعالیت هستند با معانی تمامی این رنگ‌ها آشنا هستند؛ به همین علت بنری که توسط آن‌ها طراحی می‌شود، بسیار چشم‌نواز و مفهومی خواهد بود.

3- عکس باید در جای درست قرار بگیرد.

تصاویر نیز در طراحی بنر پیج اهمیت بالایی دارند؛ به همین علت باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشت. در ابتدا باید عکس‌هایی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارند. بنرها تنها دو تا سه ثانیه فرصت دارند تا نظر مخاطبان را جلب کنند؛ به همین علت باید از تصاویر مرتبط و با کیفیت بهره ببرید. همچنین فراموش نکنید تصاویر را در وسط بنر قرار دهید. این کار جذابیت بنر را افزایش خواهد داد و می‌تواند باعث شود نرخ کلیک روی آدرس پیج شما افزایش پیدا کند. همچنین تصاویر باید اندازه استانداردی داشته باشند. تصاویر بیش از حد بزرگ یا کوچک جلوه خوبی نخواهند داشت. یک سری اطلاعات کلی درباره تصاویر وجود دارند که هر طراحی باید به آن‌ها توجه نشان دهد. طراحان آکاترجمه تمامی نکات زیر را در نظر می‌گیرند؛ به همین خروجی نهایی کیفیت بالایی خواهد داشت:

  1. فرمت تصاویر باید به دو صورت PNG یا JPG باشد.
  2. اندازه فایل نباید خیلی حجیم باشد. حداکثر سایز پیشنهاد سی مگابایت است.
  3. حداقل رزولوشنی که تصویر باید داشته باشد، 1080 در 1080 پیکسل است.
  4. همچنین حداقل ابعاد نیز باید 500 پیکسل باشد.

طراحی بنر پیج

فرمت تصاویر هنگام ساخت بنر


  کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید  

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب      

صدور فاکتور رایگان می باشد     

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021  

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598  

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796  

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500  

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500  

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102  

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400  

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400  

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400  

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916  

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040 

تماس، واتساپ یا تلگرام  

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب  

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی  


ساخت بنر استوری اینستاگرام

استوری‌ها از پربازدیدترین بخش‌های اینستاگرام به شمار می‌روند. در استوری‌ها می‌توان از محتواهای گوناگونی بهره برد که شامل تصویر، متن و ویدئو می‌شوند. امکان تبلیغ در این بخش نیز وجود دارد. فقط کافی است نسبت به ساخت بنر اقدام کنید. برای اینکه بنر شما بتواند به جذب مخاطب بپردازد، باید از ویژگی‌های گوناگونی بهره‌مند باشد. این ویژگی‌ها اهمیت بالایی دارند و تمامی طراحان آکاترجمه توجه خود را به آن‌ها معطوف می‌‌کنند. از جمله این ویژگی‌ها و نکات طراحی می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

1- استفاده از لوگو

هنگام ساخت بنر استوری حتماً باید نمادی از لوگوی خود را درج کنید. لوگو درج‌شده باید از ابعاد مناسبی برخوردار باشد. یعنی نباید آن‌قدر اندازه کوچکی داشته باشد که اصلاً به چشم نیاید و نه آن‌قدر بزرگ باشد که جایی برای سایر اجزا نماند. همه چیز باید در تعادل باشد.

2- خلاصه‌نویسی

برای ساخت بنر استوری حتماً خلاصه‌نویسی را رعایت کنید. معمولاً تبلیغ استوری به صورت تک اسلایدی است؛ به همین علت باید در حد چند کلمه هدف خود را بیان کنید. البته تنها کوتاه بودن پیام اهمیت ندارد؛ بلکه جمله شما باید به گونه‌ای باشد که توسط مخاطبان درک شود. در واقع قابل‌فهم بودن اصلی‌ترین ویژگی‌ پیام بنر استوری به شمار می‌رود.

3- سادگی

در بحث ساخت بنر استوری همانند طراحی بنر پیج سادگی اهمیت بالایی دارد. معمولاً مخاطبان از تجملات در استوری‌ها دوری می‌کنند؛ به همین علت باید سادگی را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید. از رنگ‌های بسیار متنوع در ساخت بنر استفاده نکنید. همچنین تعداد تصاویر را نیز افزایش ندهید. اجازه دهید مخاطب بتواند به تعادل در بنرهای شما پی ببرد. همچنین با انتخاب فونت‌های ساده‌تر می‌توانید به مخاطب کمک کنید سریع‌تر جملات شما را بخوانند و به صفحه‌تان مراجعه کنند. آکاترجمه با بهره‌مندی از بهترین طراحان به کمک شما خواهد آمد تا از بنرهای بسیار ساده ولی چشم‌نواز در استوری‌های خود بهره بگیرید.

طراحی بنر پیج

توجه به سادگی هنگام طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغ در پیجهای بلاگری

از پربازدیدترین صفحات اینستاگرام می‌توانیم به پیج‌های بلاگری اشاره داشته باشیم؛ به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارها از خدمات طراحی بنر استفاده می‌کنند تا صفحه آن‌ها تبلیغ شود. حالا سؤالی که پیش می‌آید این است چگونه می‌توان از بهترین بنرها در صفحات بلاگرها بهره برد؟ پاسخ سؤال شما همین‌جا است. برای اینکه بتوانید از بهترین خدمات طراحی بنر پیج بهره ببرید، می‌توانید با مجموعه آکاترجمه در ارتباط باشید. آکاترجمه از این قابلیت برخوردار است تا بهترین بنرهای تبلیغاتی را طراحی کند و در اختیار مشتریان قرار دهد. سپس مشتریان با سپردن بنرها به پیج‌های بلاگری اینستاگرام می‌توانند منتظر جذب مخاطب بمانند. از مهم‌ترین نکات هنگام طراحی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرامی می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

1- برقراری ارتباط با مخاطب

قبل از اینکه سفارش خود برای طراحی بنر پیج را ثبت کنید یک سؤال از خود بپرسید و بعد جوابی مناسب برای آن پیدا کنید. سؤالی که مطرح می‌شود این است بنر چه کاری قرار است انجام دهد؟ چه پیامی را باید به مخاطب انتقال دهد؟ پس می‌توانیم این‌طور بیان کنیم در ابتدا شما باید هدف خود را مشخص کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر به دنبال فروش کفش مردانه هستید، نمی‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید که معمولاً خانم‌ها به آن‌ها علاقه دارند. همه چیز باید کاملاً هوشمندانه جلو برود.

طراحی بنر پیج

مشخص کردن هدف هنگام طراحی بنر

2- بررسی بنرهای رقبا

قطعاً در طراحی بنر پیج باید به رقبای خود نیز توجه داشته باشید. اگر رقبای شما توانسته‌اند به موفقیت برسند، حتماً به بنرها توجه نشان دهید تا بتوانید ایده‌های خوبی دریافت کنید. البته هدف از این کار کپی‌برداری نیست؛ بلکه طراحان می‌توانند با بررسی بنرهای رقبا نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی کنند و سپس از ایده‌هایی برای پیشی گرفتن از رقبا بهره ببرند. به‌عنوان‌مثال اگر به بنرهای آمازون، کوکا و پپسی توجه کنید متوجه سادگی آن‌ها خواهید شد؛ به همین علت طرح‌های ساده‌تر را در اولویت قرار دهید.  

3- بررسی نمونه بنرهای اینستاگرام

قطعاً طراحی بنر پیج یک پروسه پر اهمیت است. بسیاری از کسب‌وکارها برای رسیدن به موفقیت به دنبال این بنرها هستند. ازآنجایی‌که تمامی طراحان نمی‌توانند شما را به خواسته‌تان برسانند، نیاز است تحقیقات لازم را برای پیدا کردن بهترین طراح بنر انجام دهید. در حال حاضر یکی از بهترین مجموعه‌هایی که می‌تواند در این زمینه به کمک شما بیاید، آکاترجمه است. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید با شماری از بهترین طراحان آشنا شوید. البته برای اینکه با خیال راحت‌تری نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید، می‌توانید از نمونه بنرهای اینستاگرام سایت آکاترجمه بازدید داشته باشید. با بررسی طرح‌ها می‌توانید متوجه شوید آیا آن‌ها مورد پسند شما هستند یا خیر؟

طراحی بنر پیج

انواع بنرهای اینستاگرامی

سخن آخر

اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی کاربردی به شمار می‌رود که قشرهای مختلفی آن را دنبال می‌کنند؛ به همین علت می‌توان در آنجا محیطی برای تبلیغ فراهم کرد. بدین منظور به خدمات طراحی بنر پیج نیاز است. برای اینکه کیفیت بنرها بالا باشد، باید هنگام طراحی به پارامترهای گوناگونی همچون رنگ، فونت و تصاویر توجه کنید. در آکاترجمه طراحان با روان‌شناسی رنگ‌ها آشنایی دارند و می‌توانند با در نظر گرفتن نکات موجود، بهترین بنرها را برای شما آماده کنند. کافی است با کارشناسان در ارتباط باشید.


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید 

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب     

صدور فاکتور رایگان می باشد    

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021 

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598 

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796 

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500 

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500 

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102 

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400 

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400 

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400 

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب 

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی