به نظر شما رابطه هنر یک طراح واقعی و  طراحی گرافیکی چیست؟ طراح واقعی کسی است که بتواند از ساده ترین طرح ها شکیل ترین ها را بسازد. یک طرح اصیل ویژگی های خاصی دارد که یک طراح حتما آن ها را مورد توجه قرار می دهد. سال های ابتدایی شکل گیری یک طرح اصیل ممکن است جذابیت خود را کاملا نشان ندهد. به مرور زمان یک طرح جذابیت فوق العاده ای پیدا می کند. طراحی گرافیکی باید توسط بهترین طراحان داخلی ایجاد گردد. سایت های مخصوص طراحی به منظور ایجاد بهترین طرح ها، خدمات اختصاصی ارائه می دهند.  خدمات طراحی برای هر سایتی متفاوت است. در این مطلب به دنبال کشف اصلی ترین خدمات و تعرفه های طراحی گرافیکی هستیم.

طراحی گرافیکی چیست؟

خدمات طراحی گرافیکی


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید 

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب     

صدور فاکتور رایگان می باشد    

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021 

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598 

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796 

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500 

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500 

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102 

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400 

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400 

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400 

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب 

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی  


خدمات طراحی گرافیکی شامل چیست؟

خدمات طراحی گرافیکی را میتوان با کمک لیست زیر بهتر شناخت.

 معیار تعیین کننده نهایی خدمات طراحی گرافیکی چیست؟ برای مشخص شدن لیست اصلی این خدمات لازم است حتما مسیر زیر را طی کنید.

 در قدم اول شما باید هدف خود را از ثبت سفارش مشخص کنید. به صورت معمولی هر سایت و شرکت خدماتی بر اساس نیاز بازار و امکانات موجود لیست خدماتی را به مشتری عرضه می کند. بر همین اساس لیست خدمات اختصاصی طراحی گرافیکی چیست؟ لیست خدمات مختص هر سایت و شرکت خدماتی یک لیست اختصاصی است. برای ایران تایپیست این لیست به صورت زیر خواهد بود.

طراحی جلد و کتاب، بنر و پوستر از خدمات اصلی گرافیکی ایران تایپیست است. طراحی کاتالوگ و کارت پستال به صورت تخصصی نیز در این سایت انجام می شود. به صورت کلی 11 نوع خدمت تخصصی و غیر تخصصی در این سایت انجام می شود.

از دیگر نمونه خدمت های این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی لوگو برای سازمان ها و شرکت های مختلف به منظور برند سازی موفق با کمترین هزینه.
  • طراحی کاراکتر برای تبلیغات انیمیشن و ایجاد یک تبلیغ حرفه ای و خلاقانه.
  • طراحی کارت ویزیت برای سازمان ها و اشخاص و معرفی شرکت ها و برند تجاری شخصی افراد.
  • طراحی لوگو موشن به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط بهترین طراحان سایت ایران تایپیست.
  • طراحی موشن گرافی به صورت سه بعدی و دو بعدی یا متحرک و نیمه متحرک.

طراحی گرافیکی چیست؟

گرافیک

نرم افزارهای معروف طراحی گرافیکی چیست؟

 نرم افزار ادوبی ایلوستریتور ویژه کامپیوترهای اپل ساخته شده است.  از اصلی‌‌ترین نرم افزار تولید شده برای کارهای گرافیکی و طراحی در دنیا همین نرم افزار است. طی 34 سال پس از تولید این نرم افزار دائماً در حال تغییر بوده و هرچند ماه یک‌بار نسخه جدیدی از آن به بازار عرضه می‌شود.

ایلوستریتور اولین و مهمترین نرم افزار مورد نیاز هر طراح گرافیک است. هر طراحی باید کار با آن را بیاموزد. در غیر این صورت نمی تواند طرحی جذاب تولید نماید.  

کاربرد اصلی این نرم افزار، ادیت تصاویر و وکتور است. استفاده از آن می‌توان انواع تصاویر هنری، آیکون، پوستر، بیزینس کارت و طرح های مخصوص پوسترهای تبلیغاتی را ایجاد کرد. نقاط قوت این نرم افزار کامپیوتری کاربرد عالی و طراحی ویژه است. یادگیری کار با این نرم افزار بسیار زمان بر و سخت است. فضای زیادی از حافظه و رم کامپیوتر شما توسط این نرم افزار اشغال می شود. این موارد از مهم ترین معایب این برنامه طراحی هستند.

برنامه فتوشاپ

نرم افزار ادوب فتوشاپ اصلی‌‌‌ترین مهره طراحان گرافیک برای ایجاد یک طرح اصیل است. آشنایی و تسلط بر آن برای هر طراحی واجب است. یکی از نرم افزارهای کاربردی برای استخدام شدن در فضای سایت ایران تایپیست تسلط داشتن کامل به این نرم افزار است. فتوشاپ را محبوب‌ ترین نرم افزار طراحی ویژه برای میلیون‌ ها طراح گرافیک در دنیا به حساب می آورند.  برای طراحی بنر، پوسترهای تبلیغاتی و هنری، طراحی وب‌سایت یا لوگو بهترین نرم افزار خلاقانه فتوشاپ است. انجام این سری از خدمات نیازمند یک برنامه با سطح خلاقیت بسیار بالا است.

 طراحی گرافیکی چیست و به چه نرم افزارهایی بیشتر نیاز دارد؟ این سوال در بخش های بعدی دقیق تر پاسخ داده می شود.

نرم افزار فتوشاپ  در مدت زمان بسیار کوتاهی بعد از نرم افزار کاربردی ایلوستریتور با خلاقیت توماس و جان کنول ساخته شد. کامپیوترهای مکینتاش اپل میزبان اصلی این نرم افزار بودند. نسخه ویندوز این نرم افزار در اصل معایب اولیه این نرم افزار را برطرف کرده و کار طراحان را ساده تر کرد.  
مهم ترین مزیت فتوشاپ این است که هر فردی با کمترین میزان توانایی نیز می ‌تواند از این نرم افزار محبوب استفاده کند. برای ادیت و ویرایش ساده و پیچیده به راحتی می توان از این نرم افزار استفاده کرد.

نرم افزار ادوبی ایندیزاین

کاربرد اصلی برنامه ادوبی ایندیزاین برای چاپ و انتشار مقاله ها و تبلیغات است. طراحان با استفاده از این نرم افزار به سادگی قادر به طراحی  مجلات، کتاب، کاتالوگ، پوستر، بروشور خواهند بود. نسخه ‌های پی ‌دی ‌اف در برنامه ایندیزاین متن سند یا نوشته را تغییر کلی می دهد. با سرعت بسیار زیادی شما قادر به یادگیری این برنامه خواهید بود.

 سریع ترین برنامه برای طراحی گرافیکی چیست؟ این سوال توسط کاربران بسیار پرسیده می شود. می توان ادوبی ایندیزاین را به عنوان سریع ترین مدل به آن ها معرفی کرد.

کورل دراو یا به اختصار کورل یکی از نرم افزارهای گرافیک است. این برنامه را یک نرم افزار اختصاصی برای طراحی می دانند. جهت ویرایش و ادیت تصویر،  این برنامه و ایجاد تغییر در  سیستم عامل ویندوز تغییراتی ایجاد می شود. نسخه مک آن در حال حاضر به صورت کاملا تخصصی در بازار عرضه شده است. گرافیست‌ها برنامه کورل را برای ایجاد تصاویر وکتور هنری و خلاقانه‌ای مورد استفاده قرار می دهند. گرافیک‌های برداری و پیکسلی بخش خاصی از این برنامه است.

طراحی گرافیکی چیست؟

نرم افزارهای طراحی گرافیکی

مهم ترین مزیت این برنامه طراحی گرافیکی چیست؟

نرم افزار کورل دراو با کمک ابزار قدرتمندش می تواند طراحی بسیار حرفه ای و قوی در زمینه‌های مختلف ایجاد کند. طراحی لوگو، طراحی وبسایت یا پروژه‌های چاپ از مهم ترین کاربردهای مورد اشاره این نرم افزار است.

نرم افزار حرفه ای طراحی گیمپ

نرم افزار گرافیک رایگانی رایج در همه سیستم‌عامل‌ها مثل ویندوز، لینوکس و مک که کاربردهای زیادی دارد.
دانلود نرم افزار گیمپ کاملا رایگان است و به جهت دارا بودن حجم کمی یک انتخاب عالی برای طراحی سریع است. افرادی که صرفاً به امکانات ساده ویرایش و ادیت نیازمند هستند، می توانند از این برنامه به صورت حرفه ای استفاده کنند. بهترین جایگزین برای فتوشاپ در دنیای امروز نرم افزار ویژه طراحی گیمپ است. بنابراین مناسب ترین  نرم افزار برای آشنایی شما با دنیای گرافیک و طراحی همین برنامه است. زیرا فضایی کاملا ساده جهت طراحی سریع دارد.

طراحی گرافیکی چیست؟

سفارش طراحی گرافیکی

 نرم‌افزار اسکچ

برای سیستم عامل مک از اسکچ به عنوان یک نرم افزار کاملا اختصاصی طراحی بهره می برند. برای خلق بهترین طرح ها همواره از اسکچ استفاده می شود. نرم افزار اسکچ برای ادیت عکس و پرینت و چاپ تصاویر کاربردی ندارد. پلاگین جانبی در اسکچ آن را به بهترین گزینه برای طراحی و ویرایش تصاویر و وکتور سایر آثار طراحی شده تبدیل کرده است.

 نرم افزار اینک اسکیپ | InkScape

کار با این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است. به طوری که طراحان حرفه‌ای و افراد مبتدی به سادگی جهت طراحی از این نرم افزار نسبتا حرفه ای استفاده می کنند.

نرم افزار افینیتی دیزاینر | Affinity Designer

خرید نسخه اصل نرم افزارهای گرافیکی می تواند بسیار هزینه بر باشد. با این وجود برنامه افینیتی دیزاینر نسبت به ایلوستریتور نسخه ارزان تری به حساب می ‌آید. ارزان ترین نرم افزار طراحی گرافیکی چیست؟  امکانات بسیار  ویژه برای افراد تازه کار چندان مهم نیست. آزادی عمل خوب برای داشتن خلاقیت بالا برای این افراد مناسب تر است. کار کردن روی فایل ‌های وکتور و رستر امکان تبدیل سازی آن‌ ها به یکدیگر از مهم ترین مزایا و ویژگی های طراحی گرافیکی با این نرم افزار است. پرسش یک سوال سطحی به صورت زیر می تواند یک نرم افزار دیگر را به شما معرفی کند.

نرم افزار زارا دیزاینر | Xara Designer Pro X

بهترین نرم افزارهای گرافیکی حرفه ‌ای در سطح بازار دارای قیمت هایی بسیار استثنایی هستند. نرم افزار زارا در زمینه ارائه بهترین ها با قیمت های مناسب بسیار قوی عمل کرده است.  افزایش سرعت عمل در طراحی و ارتقای کیفیت و بهره‌وری در طراحی می تواند از بهترین مزایای زارا باشد. در حال حاضر تنها نسخه ویندوز این برنامه به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

 نرم افزار طراحی کانوا

 به نظر شما بهترین انتخاب برای شروع یادگیری طراحی گرافیکی چیست؟ طی جستجوی زیاد برای یافتن  نرم افزاری ساده و کاربردی جهت شروع طراحی به مشکل خورده اید؟ کانوا برای شما انتخاب مناسبی است. با استفاده از این برنامه رایگان می‌ توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن یک طراح حرفه ای شوید. کافی است المان یا ابزار انتخابی را روی طرح اصلی خود بیندازید.
برنامه کانوا امکانات اختصاصی مثل نرم افزارهای گرافیک حرفه ‌ای در حد فتوشاپ را ندارد. افراد مبتدی دقیقا به همین دلیل می توانند گرافیک ساده را با آن بیاموزند.

بهترین سایت طراحی گرافیکی چیست؟

سایت دیبل دات کام را بهترین مرجع طرح های رایگان گرافیکی می دانند. تمامی طراحان گرافیکی در سطح دنیا به بهترین طرح ها دسترسی داشته و بهترین مدل ها را دریافت خواهند کرد.

اگر در انتخاب رنگ های اصلی دچار مشکل هستید پیشنهاد ما به شما راهنمای مشاوران ایران تایپیست است. معمولا پالت های رنگی بکار رفته در طرح های این سایت بسیار قوی و الهام بخش است. شما می توانید پالت های رنگی جدید و متفاوتی از این سایت نیز دریافت کنید.

توجه به چند نکته در این زمینه بسیار ضروری است. سایت ویژه طراحی باید دارای قدرت بسیار خوبی در ارائه طرح های گرافیکی باشد. طرح ها باید به صورت صحیح و با فایل اصلی در سایت بارگذاری شده باشند. هیچ مشکلی در زمان دانلود یا استفاده از این طرح ها نباید ایجاد شود. به همین خاطر ایران تایپیست توانسته بهترین ها را در این زمینه در اختیار مشتریانش بگذارد.

 طراحی گرافیکی چیست؟

طراحی گرافیکی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خدمات طراحی گرافیکی چیست؟

اصلی ترین علت تغییر تعرفه طراحی گرافیکی چیست؟ مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی خدمات طراحی، نوع طرح است. طرح های گرافیکی چندین دسته متفاوت دارند. هر دسته دارای محدوده قیمت متفاوتی است. بر اساس میزان سختی طراحی و نوع طرح قیمت ها را تعیین می کنند. برای مثال قیمت طراحی یک پوستر و  بنر ساده تبلیغاتی بسیار متفاوت است. نوع لوگو قیمت بندی متفاوتی خواهد داشت. مدل های تایپوگرام و پیکتوگرام طبقه بندی بسیار متفاوتی دارند.

 طراحی برخی نمونه ها متفاوت تر بوده و هزینه بیشتری خواهند داشت.

تعداد نمونه ها و ابعاد هر طرح نیز در قیمت نهایی بسیار اثرگذار هستند. هر طرح دارای ابعاد بزرگ تر، مسلما با قیمت بیشتری رو به رو خواهد شد. پس برای ثبت سفارش باید به این نکات توجه بسیاری شود.

از عوامل مهم دیگر می توان به تعداد دفعات در ویرایش اشاره کرد. هر بار ویرایش یک طرح بر روی قیمت نهایی آن موثر می باشد. برای دریافت یک طرح خاص معمولا ویرایش های بیشتری صورت خواهد گرفت. در صورتی که تعداد این ویرایش ها بیشتر شود هزینه طراحی افزایش پیدا می کند.

قالب بندی وب سایت های مختلف در نهایت منجر به ایجاد یک طرح استثنایی خواهند شد. برای سفارش های دارای قالب بندی، هزینه نهایی طراحی گرافیکی طبیعتا افزایش می یابد. المان های گرافیکی پیچیده تر و پر هزینه تری در این نوع طراحی ها و سفارشات مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی گرافیکی وب سایت های دارای خدمات بیشتر نیز بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار است.

برندسازی و اعتبار شرکت دریافت کننده خدمات طراحی گرافیکی از دیگر عوامل اثر گذار بر روی قیمت نهایی است. اگر یک بازه زمانی برای طراحی شما در نظر گرفته شود، در صف اجرایی قرار خواهید گرفت. با توجه به این مسئله اگر  قصد داشته باشید طرح اصلی را سریع تر دریافت کنید، هزینه بیشتری را باید بپردازید.

طراحی خارج از نوبت به تنهایی هزینه بیشتری خواهد داشت. برای بهینه سازی بیشتر سایت نیز تعرفه متفاوت تری در نظر گرفته می شود. طراحی کامل گرافیکی سایت هزینه و تعرفه جداگانه ای خواهد داشت. سایت هایی که نیاز به گرافیک بالاتری دارند، تعرفه ها و هزینه ارزانی نخواهند داشت. برای این نوع طراحی ها باید هزینه بسیار بیشتری پرداخت شود.

 بهترین تعرفه طراحی گرافیکی چیست؟ این سوال را باید بر اساس عوامل و نکات زیادی در مورد طرح پاسخ دهیم.

 طراحی گرافیکی چیست؟

طراحی گرافیک چیست؟


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید 

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب     

صدور فاکتور رایگان می باشد    

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021 

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598 

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796 

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500 

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102 

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400 

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400 

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400 

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام  

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب 

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی