آکا ترجمه

ترجمه مقاله

ترجمه مقاله یکی از مواردی است که دانشگاهیان و افراد مرتبط با صنعت نیازمند آن هستند و برای ترجمه تخصصی مقالات مورد نظر خود به دنبال مراکزی می گردند که ترجمه مقاله را به درستی انجام دهند و با اصطلاحات تخصصی آن آشنا باشند. از همین روی مرکز آکا ترجمه بهترین موسسه جهت ترجمه مقالات شناخته شده است.

بیشتر بخوانید

ترجمه مقاله ای اس ای

ترجمه مقاله ای اس ای یعنی یک مقاله معتبر علمی به زبان انگلیسی یا به زبان فارسی ترجمه شود. ترجمه مقاله تخصصی از زبان فارسی به انگلیسی و ترجمه تخصصی از انگلیسی به فارسی، هر یک قیمت متفاوتی دارند. اگر منظور از ترجمه تخصصی، مقاله isi باشد، قیمت ترجمه، اندکی تفاوت می کند.

بیشتر بخوانید

قیمت ترجمه مقاله

یکی از اصولی که هم برای مشتریان و هم ایران تایپیست اهمیت دارد، مبحث قیمت ترجمه مقاله است. قیمت ترجمه مقاله به دلیل پرداخت هزینه برای کیفیت، کلیت، و حجم مطلب همواره مورد توجه است و باید قبل از شروع کار، شفاف سازی های لازم از باب آن صورت بگیرد..

بیشتر بخوانید

ترجمه مقاله برق

ترجمه مقاله برق بدون ارجاع کار به مترجمین متخصص این حوزه، هرگز نخواهد توانست یک مقاله سلیس و روان باشد؛ زیرا این رشته یکی از رشته های علمی است که سرشار از اصطلاحات تخصصی و علمی است؛ اصطلاحاتی که ترجمه درست آنها، مستلزم تسلط کافی مترجم به رشته برق است تا بتواند ترجمه درستی از جملات را ارائه نماید.

بیشتر بخوانید

کارگاه فروشنده حرفه ایی شوید

در این دوره تعیین شخصیت مشتری و نحوه برخورد اختصاصی برای جذب هر مشتری را خواهید آموخت که منتج به فروش چند برابری با همان منابع مشتری خواهد شد.

بیشتر بخوانید

ادیت مقاله انگلیسی خود را به  متخصصین ما بسپارید

ادیت مقاله انگلیسی در اکاترجمه را در کوتاه­ترین زمان ممکن به کمک متخصصان تجربه کنید.

بیشتر بخوانید