ترجمه زبان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه محسوب شده و یکی از عوامل تاثیرگذار در هزینه آن نوع زبان است. به عنوان مثال ترجمه فارسی به انگلیسی هزینه بیشتری را نسبت به ترجمه انگلیسی به فارسی دارد و اگر ترجمه زبان مربوط به زبان های کمتر رایج باشد، این هزینه می‌تواند بیشتر برآورد شود. مرکز آکا ترجمه با تعرفه های مناسب توانسته است بیش از 32  زبان زنده دنیا را پشتیبانی کرده و سفارشات ترجمه زبان را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین هزینه ها برای کاربران فراهم آورد.


   کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


کیفیت ترجمه زبان های مختلف در آکا ترجمه چگونه است؟

از آنجایی که مرکز آکا ترجمه، مترجمان متخصص و با سابقه ای را به کار گرفته است بنابراین سفارشات ترجمه زبان با بالاترین کیفیت ها برای شما انجام خواهد شد. ترجمه زبان چه برای زبان‌های بیشتر رایج و چه برای زبان‌های کمتر رایج در این مرکز توسط مترجمانی انجام می شود که تسلط کافی به زبان مبدا و مقصد مورد نیاز شما را دارند و می توانند به صورت نیتیو سفارشات ترجمه زبان کاربران را انجام دهند. از آنجایی که تمامی مترجمان این مرکز است از آزمون های مختلفی گذر کرده اند و به استخدام این مجموعه درآمده اند، آکا ترجمه تمامی سفارشات ترجمه زبان خود را تضمین و گارانتی می کند و از بابت کیفیت آن مطمئن است. این در حالی است که شما می توانید درخواست نمونه کار ترجمه از این مرکز داشته باشید. به همین منظور قسمتی از متن شما به سه مترجم سپرده می شود و نتیجه نهایی برای شما ارسال خواهد شد. بعد از بررسی نمونه کارها در صورت تمایل شما می توانید با مترجمی که نظر شما را جلب کرده ‌است، ادامه همکاری دهید. بدین ترتیب می توانید از نظر کیفیت خروجی سفارش ترجمه زبان خود مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که دریافت نمونه کارها کاملا رایگان بوده و شما ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای در قبال آن نیستید.

ترجمه زبان

ارائه بالاترین کیفیت ترجمه زبان در آکا ترجمه

برای ترجمه زبان نیاز به چه مهارت هایی داریم؟

در سفارشات ترجمه زبان اولین مهارتی که مورد نیاز ماست، تسلط کافی و لازم به زبان مبدا و مقصد است. در واقع تسلط باید به صورت ‌نیتیو باشد تا بتواند در نهایت کیفیت مطلوبی از ترجمه زبان را به کاربران ارائه دهد. بعد از تسلط بر زبان مورد درخواست در سفارش، برای متون تخصصی و علمی نیازمند داشتن دانش و  اطلاعات کافی در زمینه سفارش مربوطه هستیم تا بتوانیم ترجمه ها را به صورت دقیق و تخصصی ارائه دهیم. به همین دلیل آکا ترجمه مترجمانی را  در مجموعه خود گرد هم آورده که علاوه بر تسلط کافی به زبان‌های مختلف در رشته‌های متفاوت دانشگاهی نیز تحصیل کرده اند و بدین ترتیب می‌توانند با ارجاعات تخصصی ترجمه زبان متون درخواستی را  با کیفیت بالایی انجام دهند. زیرا اگر مترجم در مورد موضوع درخواست شده سر رشته نداشته باشد نمی‌تواند به صورت حرفه ای و دقیق سفارش ترجمه زبان را انجام دهد و ممکن است اصطلاحات علمی به درستی ترجمه نشود و فرایند انتقال مفاهیم به صورت ناقص انجام شود. بنابراین آکا ترجمه به عنوان مرکز تخصصی ترجمه توانسته است بستر مناسبی را برای کاربرانش فراهم کند تا به بهترین مترجمی که در حوزه کاری شما نیز تحصیل کرده اند، دسترسی داشته باشید. استفاده از خدمات ترجمه زبان در آکا ترجمه هم به صورت حضوری می باشد و به صورت غیر حضوری و آنلاین و کاربران از سراسر کشور می توانند در این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنند و به بهترین خدمات دسترسی داشته باشند.

مرکز آنلاین ترجمه زبان

با پیشرفت جامعه و گسترش روابط بین الملل، ترجمه زبان اهمیت ویژه ای یافته است و در بین کاربران بسیار رواج پیدا کرده است. بسیاری از افراد برای ترجمه متن ها، فایل های صوتی، وب سایت و سایر محتوای خود مرکز معتبری را نمی‌شناسند و یا در اطراف خود موسسه خاصی که بتواند با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد سراغ ندارند. به همین دلیل مرکز آکا ترجمه بستری را فراهم کرده است که همگان بتوانند به خدمات ترجمه زبان این مرکز دسترسی داشته باشند. به همین منظور طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته از سفارشات و همچنین پذیرش آنلاین ترجمه زبان به گونه ای مدیریت شده است که کیفیت خدمات آنلاین و حضوری در یک سطح باشد. بنابراین برای آن که سفارش ترجمه خود را در این مرکز به ثبت برسانید، کافی است وارد وب‌سایت این مجموعه شده ثبت نام کرده و از طریق حساب کاربری خود سفارش خود را ثبت کنید.

در نظر داشته باشید که در پنل کاربری خود می توانید فایل مورد نظر جهت ترجمه زبان را ضمیمه کنید. اگر فایل مورد نظر شما حجیم باشد، می توانید آن را در سایت های آپلود رایگان بارگذاری کرده و لینک آن را ضمیمه نمایید. در غیر این صورت می توانید فایل مورد نظر جهت ترجمه زبان را از طریق تلگرام و واتساپ برای کارشناسان ما ارسال کنید، تا به صورت تخصصی به مترجمان ارجاع داده شود. در آکا ترجمه تمامی خدمات ارائه شده برای ترجمه زبان از صفر تا صد به صورت آنلاین و اینترنتی بوده و شما ملزم به حضور یافتن در دفتر این مرکز نیستید. همان طور هم که گفته شد سطح کیفیت سفارشات حضوری و غیرحضوری یکسان بوده و از استاندارد بالایی برخوردار است.

ترجمه زبان

مرکز آنلاین ترجمه متون

خدمات ترجمه زبان مربوط به کشورها و زبان هایی است؟

همان طور که در قسمت قبلی نیز گفته شد با گسترش روابط بین الملل و ارتباط بین کشورهای مختلف و جوامع با زبان های متفاوت، نیاز به ترجمه زبان بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل برای رفع این نیاز موسسه های زیادی برای ترجمه زبان به وجود آمده و در سطح جامعه در حال فعالیت هستند. اما بیشتر این موسسه ها از زبان های بیشتر رایج مانند انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی و یا ایتالیایی پشتیبانی می کنند و خدمات ترجمه زبان خود را تنها برای این زبان ها ارائه می دهند و محدودیت دارند. اما مرکز  آکا ترجمه به غیر از پشتیبانی از ترجمه زبان های بیشتر رایج، از زبان های کمتر رایج نیز پشتیبانی کرده و خدمات ترجمه خود را در این حوزه ها نیز ارائه می دهد.

این مرکز با به کارگیری هزاران مترجم متخصص از سراسر کشور توانسته است در بیش از 32 زبان زنده دنیا، خدمات ترجمه زبان خود را ارائه دهد و زبان اکثر کشورها را جهت ترجمه ساپورت کند. خدمات ترجمه زبان ارائه شده در مرکز آکا ترجمه برای زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، انواع زبان های عربی، چینی، ترکی، روسی، هلندی، ژاپنی، کره ای، اردو، سوئدی، رومانیایی، ارمنی، پرتقالی، کردی، پشتو، دری، هندی و .... به صورت نیتیو بوده و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ارائه می شود. بنابراین از بابت نوع زبان در آکا ترجمه هیچ محدودیتی وجود ندارد، ضمن آنکه این خدمات برای انواع محتوا مانند متنی، فایل صوتی، ویدیو، وب سایت و ... با کمترین هزینه ارائه می‌شود.

ترجمه زبان

بهترین مرکز ارائه خدمات ترجمه

آیا ترجمه زبان متون تخصصی انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که مرکز تخصصی آکا ترجمه سفارشات ترجمه زبان کاربران خود را در سه بخش ترجمه عادی، ترجمه تخصصی و ترجمه تخصصی ویژه ارائه می دهد. بنابراین سایر افراد و دانشجویان می توانند ترجمه زبان مورد نظر خود را در رشته تخصصی و حوزه کاری خود را به آکا ترجمه سفارش دهند. این مرکز با استخدام مترجمانی که در رشته‌های مختلف تحصیل کرده‌اند و به زبان مورد نظر شما نیز تسلط دارند، می تواند سفارشات ترجمه زبان کاربران را با بالاترین کیفیت مطابق بهترین استانداردهای روز ارائه دهد. واسپاری ترجمه زبان به مترجمانی که در حوزه تخصصی شما تحصیل دانشگاهی داشته‌اند، می‌تواند در فرآیند انتقال مفاهیم از زبان مبدا به زبان مقصد بسیار مهم و تاثیرگذار باشد. تا جایی که اگر ترجمه زبان متون تخصصی به افرادی سپرده شود که در آن زمینه سررشته ندارند و با اصطلاحات و لغت های آن آشنا نبوده؛  نمی توانند به درستی مفاهیم مورد نظر را ترجمه کرده و به طور دقیق منتقل نمایند.

بنابراین اگر نیاز به ترجمه زبان در رشته‌های تخصصی را دارید، بهترین گزینه پیش روی شما مرکز آکا ترجمه است. این مرکز  با ارائه خدمات مشاوره رایگان در 24 ساعت شبانه روز و پشتیبانی از تمامی سفارشات، توانسته است رضایت کاربران خود را در کارنامه کاری خود داشته باشد. همچنین شما می توانید با دریافت نمونه کار ترجمه، از کیفیت و خروجی کار خود مطمئن شوید. دریافت نمونه کار ترجمه کاملا رایگان بوده و بدین صورت است که قسمتی از متن شما به سه مترجم متخصص و با سابقه در حوزه کاری شما سپرده می شود و بعد از انجام ترجمه توسط مترجم، این نمونه کارها برای شما ارسال خواهد شد تا با بررسی و ارزیابی کیفیت خروجی کار به راحتی بتوانید مترجم مورد نظر خود را انتخاب کرده و همکاری خود را با او آغاز نمایید. ترجمه متون تخصصی در آکا ترجمه تنها به صورت حضوری ارائه نشده و بلکه با فراهم کردن بسترهای مناسب، تمامی افراد از سراسر کشور می توانند از این خدمات به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز بهره‌مند شوند. در نظر داشته باشید که کیفیت سفارشات ترجمه به صورت حضوری و غیرحضوری هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و هر دو نوع سفارش از بالاترین کیفیت ها برخوردار هستند.

ترجمه زبان

ارائه بهترین ترجمه زبان متون تخصصی رشته ها


 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب     

صدور فاکتور رایگان می باشد    

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021 

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598 

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500 

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500 

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102 

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400 

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400 

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400 

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916 

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040 

تماس، واتساپ یا تلگرام  

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب 

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی