آنچه می آموزید

در این دوره می آموزید، چطور یک بازاریاب تلفنی شوید و به چه نکاتی در پیگیری مشتری باید دقت کنید و همچنین هر آنچه که باید در مورد راه اندازی کال سنتر (مرکز بازاریابی تلفنی) آموزش خواهید دید.

  • شرایط لازم برای شرکت در دوره:

    بخواهید به عنوان فروشنده تلفنی کار کنید یا یک کال سنتر راه اندازی کنید

  • مدرس دوره:

    دکتر شمس الدین یوسفیان  ( کارآفرین سریالی )

  • ماموریت ما:

    راه اندازی صفر تا صد کال سنتر

جهت مشاوره و رزرو عدد 19 را به شماره 09198282040 پیامک نمایید .

تمایز این دوره با دوره های مشابه:

  • این دوره توسط دکتر شمس الدین یوسفیان، کارآفرین سریالی (با 12 استارتاپ موفق) تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک عملی از فروش تلفنی و کال سنتر در ورای این تدریس وجود دارد.
  • برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که میتوانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید. 

 

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

  • اگر شما یکی از اعضای تیم فروش تلفنی هستید این دوره را از دست ندهید.
  • اگر شما مدیریت فروش یک سازمان را دارید این دوره باعث بهره وری در تیم شما خواهد شد
  • اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال افزایش درآمدید این دوره را از دست ندید
  • اگر شما علاقه مند به بازاریابی و فروش تلفنی هستید این دوره افق جدید را در ذهنتان باز می کند
  • اگر دانشجویی هستید که می خواهید در حوزه کسب و کار فعالیت کنید این دوره برای شما بی نظیر خواهد بود
  • شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست

 

آیا با شرکت در این دوره میتوانید کال سنتر بزنید؟ 

بله، شما با به دست آوردن این دانش، میتوانید کال سنتر خودتان را راه اندازی کنید.

 

کال سنتر چیست؟

کال سنتر، به مکانی که پرسسنل فروش تلفنی به بازایابی محصولی به صورت تلفنی مشغول می باشند، گفته می شود.

 

سوالات متداول:

 آیا میتوانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله میتوانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.

سرفصل های دوره

  • بازاریابی تلفنی چیست؟
  • نحوه اسکریپت نویسی برای بازاریابی تلفنی
  • تعیین سقف فروش برای مدیران و کارمندان کال سنتر
  • ویژگی های مهم یک بازاریاب تلفنی
  • پرسش های مهم قبل از تماس تلفنی
  • شخصیت شناسی  بر پایه DISC از پشت تلفن
  • بازاریابی چریکی تلفنی چیست؟
  • عبارتهای سیاه در بازاریابی تلفنی
  • کنترل مشتریان معترض از پشت تلفن
  • روش های تقویت فن بیان و زبان بدن در بازاریابی تلفنی
  • آهنگ صدای خودتان را داشته باشید
  • همه چیز از گوش دادن فعال شروع می شود
  • عبور از سد منشی در بازاریابی تلفنی
  • اهمیت زمان در بازاریابی تلفنی
  • اهمیت پرسشگری در بازاریابی تلفنی
  • ایجاد انگیزه در تیم کال سنتر