ادیت ترجمه در روزگاری که متون فراوانی جهت رفاه حال کاربران ترجمه می‌شوند، امری قابل توجه است. شما در هر رشته، مقطع و مقامی که باشید بایستی با آشنایی و استفاده از زبان‌های خارجی و ترجمه متون پیشرفت کنید تا از قافله جا نمانید. هر نوع متن ترجمه شده‌ای که روان و دقیق نباشد، به ادیت ترجمه نیاز دارد. هدف والای ایجاد موسسه آکاترجمه، تنها ترجمه نمودن متون شما نیست، بلکه هر متنی که مایل باشید را با انجام اصول اصلاح ترجمه تقدیم حضورتان خواهد نمود.

ترجمه

 کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا به صورت رایگان قیمت گذاری شود و تصمیم گیری بفرمایید

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب    

صدور فاکتور رایگان می باشد   

پشتیبانی 24 ساعته                                                                           47624763 021

مسئول قیمت گذاری ترجمه (ساعت اداری)                                                09195920598

مسئول قیمت گذاری تایپ (ساعت اداری)                                                   09196924796

مشاوره رایگان تقویت رزومه                                                                   09197349500

مشاوره رایگان چاپ کتاب                                                                      09197349500

مسئول قیمت گذاری صفحه آرایی و طراحی جلد (ساعت اداری)                    09198282102

مسئول قیمت گذاری ویراستاری و تصویرگری (ساعت اداری)                        09195046400

مسئول  پایان نامه و مقاله و پاورپوینت (ساعت اداری)                               09195046400

مسئول استخراج مقاله از پایان نامه، آنالیز آماری و رفرنس نویسی               09195046400

مسئول گویندگی، کار آزمایشگاهی، دیتا انتری و  تدوین ویدئو                       09195046400

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                            09197733916

پشتیبان غیر اداری تمامی خدمات                                                              09199170040

تماس، واتساپ یا تلگرام 

هزینه تایپ       هزینه ترجمه     هزینه صفحه آرایی      هزینه ویراستاری      هزینه چاپ کتاب

هزینه طراحی جلد      هزینه تحلیل آماری     هزینه تهیه پاورپوینت     هزینه خلاصه نویسی


از کجا بهترین مترجم برای ادیت ترجمه پیدا کنیم؟

موسسه آکاترجمه با جذب بهترین مترجم‌ها، ادیت ترجمه را بسیار آسان نموده است. بدون شک مترجمی که بر زبان‌های خارجی مسلط باشد و تجربه‌ی ویراستاری ترجمه را داشته باشد، ادیت کردن ترجمه برای وی امری بسیار ساده خواهد بود. مجموعه ما با وجود مترجم‎های مختلف در کلیه زبان‌های خارجی به راحتی هرگونه سفارش ادیت ترجمه را پذیرا می‌باشد و با محول نمودن به مترجم هر رشته از کیفیت و تحویل به موقع مطمئن می‌باشد.

نحوه سفارش آنلاین برای ادیت ترجمه

سفارش ادیت ترجمه در موسسه بزرگ آکاترجمه به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می‌گیرد. ادیت ترجمه در حالت غیر حضوری یا آنلاین از لحاظ زمان و هزینه بسیار به صرفه تر می‌باشد.کافی است شما به سایت وارد شده و سفارش ویرایش ترجمه خود را ثبت نموده و سپس فایل مورد نیاز به اصلاح کردن ترجمه را ارسال نموده و زمان تحویل را مشخص کنید. طی کردن مابقی مسیر ادیت ترجمه را به کارشناسان و ویراستاران ماهر و توانای ما بسپارید.

آیا ادیت ترجمه با گارانتی وجود دارد؟

این مجموعه با به خدمت گرفتن نیروی مجرب و متبحر ادیت ترجمه در همه حال آماده خدمت رسانی است. در همه‌ی مراحل ویرایش کردن ترجمه مقاله، بررسی توسط کارشناسان مربوطه‌ی موسسه انجام می‌شود. با پذیرش ادیت ترجمه در مباحث و متون مختلف، کیفیت بالای ادیت ترجمه ارائه شده را ضمانت می‌کنیم و در صورت رضایت نداشتن از ادیت ترجمه خود، آمادگی ارائه خدماتی نظیر ویرایش مجدد رایگان، تغییر مترجم رایگان و یا در نهایت عودت وجه پرداختی را خواهیم داشت.

ادیت ترجمه با ارزانترین قیمت

با نگاهی گذرا به سایت، از تعرفه ارزان ادیت ترجمه آگاه شوید. مجموعه بزرگ آکاترجمه همواره در جهت رفاه و آسایش هموطنان می‌کوشد تا با ارائه خدماتی بی نظیر و ادیت ترجمه ارزان و صد البته ادیت فوری ترجمه بهترین‌ها برای شما عزیزان به ارمغان آورد. به نظر می‌رسد با این روال می‌توانیم همکاری دوسویه‌ی مطلوبی از خدمات ادیت ترجمه را با کاربران گرامی داشته باشیم.

سریعترین ادیت ترجمه را دریافت کنید

ادیت ترجمه علاوه بر سلیس و روان نمودن متون، نیاز است در کمترین زمان ممکن انجام شود. گاهی ممکن است متن ترجمه شده‌ای در اختیار داشته باشید منتها به دلیل پرترافیک بودن برنامه‌ی روزانه فرصتی برای ادیت سریع ترجمه نداشته باشید. از این رو به دنبال موسسه‌ای هستید که ارزانترین ادیت ترجمه را خیلی سریع برای شما مهیا نماید. اصلا جای نگرانی نیست زیرا موسسه ما همه روزه پذیرای سفارش ادیت ترجمه است.

بهترین مرکز برای ادیت ترجمه تخصصی

در صورتی که مایل هستید از خدمات ادیت ترجمه در موسسه ما بهره‌مند شوید پس هر چه سریعتر نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. ما از پذیرش سفارش ادیت ترجمه متون مختلف با هزینه بسیار کم و در سریعترین حالت ممکن و حفظ کیفیت محصول نهایی بسیار مفتخریم و از این بابت بسیار خرسندیم که در این زمینه موفق بوده‌ایم که رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب نماییم.

 ترجمه